•you're beautiful•
✖️pov Chantal✖️
Ik kom binnen in de veel te kleine zaal waarvan één lange tafel met eten en drinken op. Iedereen zit er al en negeert me zoals het wel altijd gaat. Ik ga naar de lange tafel waar ik een kopje thee pak en het eten negerend ga zitten. Ik voel dat iemand me aanstaart waardoor ik opkijk en Louis zie zitten aan de tafel voor me bij de rest. Hij volgt elke beweging die ik doe en het maakt me zenuwachtig waardoor de greep rond mijn kopje straker word,de warmte van het kopje is niet geschikt voor mijn huid maar dat maakt me niets uit. Ik kijk hem aan in zijn ogen wat ik beter niet had kunnen doen,zijn twee zeeblauwe ogen blijven op de mijne plakken net zoals mijn blauwe ogen op de zijne.
Hij staat op en komt mijn richting uit waardoor ik naar mijn handen kijk.Kom niet naar mij alsjeblieft,kom niet naar mij,kom niet naar mij.
Net zoals gisteren galmt het geluid van de oude stoel in mijn oren en zit hij het volgende moment naast me."Je bent echt mooi."Ik trek mijn wenkbrauw op en kijk hem aan."Je mag niet liegen."
"Dat weet ik,daarom zeg ik ook altijd de waarheid."Ik kijk hem aan en er speelt een grijns om zijn lippen.
"Hey Louis!Kom je mee?"Ik hoor Harry's stem zeggen. Zijn blik verandert als hij mij ziet en ik sta op.Ik hoor Louis' stem nog mijn naam roepen maar ik blijf doorstappen,naar mijn kamer. Alleen daar voel ik me veilig. Ik ga naar binnen en kijk in de spiegel. Mijn blonde haren die in een staart zitten zien er vettig uit en onder mijn blauwe ogen zitten wallen van te weinig slaap.
De moeite om ze weg te werken doe ik niet. Voor wie zou ik het doen?Ik pak mijn tas waar de boeken inzitten van de paar lessen die ik vandaag heb en ga wat verdiepingen naar boven waar ze de lessen geven. Het zijn allemaal kleine klassen en je loopt van lokaal naar lokaal.Ik zit met Lisa,Harry,Niall en Jayn.Voor de rest nog drie andere die ook in dit internaat zitten maar waarvan ik eigenlijk amper iets van hoor.Ik zet me neer aan een tafel hellemaal vanachter.
Ik heb nu Frans wat dus het enige vak is waarvan ik zou willen dat het verdwijnt! Ik zie Harry met Louis achter hem aan nog juist optijd binnen lopen. "Oké,Ik wil dus eerst beginnen met een mededeling. Jullie gaan volgende week een mondeling doen over Frankrijk. Je zoekt over de stad die ik je zeg informatie op en dan maak je er opstel van en gaan jullie het volgende week presenteren." Van elke kant hoor je geïrriteerde zuchten."En jullie werken per twee!Maar ik heb de geoepen gekozen." Iedereen kijkt haar afwachtend aan voor wie met wie moet,we zitten met negen in de klas dus moet er altijd iemand alleen,eigenlijk mag er dan een groepje met drie,maar ik kies meestal om alleen te gaan dus hopenlijk gaat dat nu ook."Harry werkt met Niall.Lisa werkt met Luna.Louis werkt met Chantal en Jayn jij werkt met Stef en Alice."Louis kijkt mijn kant op en ik trek mijn wenkbrauw op.Hij stapt naar me toe en gaat grijnzent zitten."Ik denk wel dat ik dit leuk vind."Ik lach sarcastisch."Weet je Chantal,als dat sarcastische gedeelte nauw er vanaf ging heb je echt een mooie lach."
Onze leerkracht komt naar ons toe en glimlacht kort."Jullie stad word Parijs,veel succes ermee!"
"Zo zo,de stad van de liefde."Een zucht verlaat mijn lippen,dit gaat nog lang duren.Sooo chapter twee suckte maar jah de rest word beter I swear✌️
Big love❤️
JE LEEST
Eyes. ||•Louis Tomlinson•||
FanfictionIk kan niet in andermans ogen kijken.Ogen kunnen te veel vertellen zonder dat je het wilt.Ze kunnen je veraden als jij eigenlijk wel het laatse snoepje genomen hebt.Ze kunnen je veraden wanneer je zegt dat je niet verlieft bent op die ene jongen.Maa...