Chapter.03✔️

576 52 10
                                    

It's beter togheter•

Songs for this chapter:Olly Murs ft Demi Lovato,up.

✖️pov Chantal✖️

Ik loop met mijn boeken in mijn handen geklemd de trappen af en zo de gang van de slaapkamers door met Louis achter me aan.
"Wat gaan we allemaal doen met dat van Parijs?"
"Ben je er al eens geweest?"
"Misschien kunnen we wat gadgets gebruiken,krijgen we extra punten."
Ik draai met mijn ogen en ben blij wanneer ik eindelijk mijn kamerdeur tegemoet kom,ik wil de deur achter me dichtslaan maar dat mislukt door zijn voet die nu tussen de deur zit. Hij opent de deur en leunt tegen de deuropening en grijnst.
"Wat is er?!" Hij grinnikt.
"We moeten ons mondeling voorbereiden." ik zucht en leg mijn spullen op mijn bureau en ga op de stoel die eronder staat zitten. "Kom dan!"
Hij komt binnen en gaat voor me op mijn bed te zitten.
"Wat ik weet over Parijs is dat het een gezellige stad is en een heel romantische stad." Zijn hand ligt op mijn been waardoor mijn adem stopt. Hij merkt het en grijnst daardoor. "Is er iets babe." Kriebels gieren door mijn lijf door het woord 'babe' en door het feit dat hij nu over mijn been begint te wrijven. "Zeg maar wat ik moet opzoeken over Parijs dan zal ik dat daarna naar jouw doorsturen." Hij grinnikt weer.
"Oh,is het niet leuker om samen te werken?" Mijn sarcastische lach galmt de kamer rond. "Ik denk niet dat dat zo een goed idéé is Louis." Ik haal zijn hand van mijn been af,iets wat ik al veel eerder had moeten doen.
Louis is stil en kijkt voor zich uit.
"Leuke trui trouwens."Ik kijk zelf naar mijn donker bordeaux kleurige trui. "Dankje."
"Net als al je andere truien!" hij kijkt me doordringent aan en mijn handen beginnen zachtjes te trillen,ik kijk hem aan. Zijn ogen die nog steeds dezelfde zeeblauwe kleur hebben,is nu ook verdriet en schuld in te zien waardoor ik mijn blik afwend. "Ik ga maar." Hij staat op en stapt naar mijn deur. Als ik na even nog steeds de deurklink niet naar beneden heb horon gaan kijk ik op en zie ik Louis twijfelend staan.
"Louis.." Hij kijkt op en het is nu aan hem om zijn blik af te wenden. Hij opent de deur en mompeld nog even mijn naam om dan de deur te sluiten.

I just love you all!Al jullie geweldige comments maken me zo blij!
Willen jullie ook even allemaal op het account van HttpRoos gaan kijken!Het is haar tweede account en ze verdient zoveel meer volgers en readers.
Big love❤️

Eyes. ||•Louis Tomlinson•||Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu