Chapter.11✔️

461 37 10
                                    

•Niets,is dat het antwoord op het iets
Ik denk het niet,je ontwijkt het alleen maar meer en meer•

✖️Pov Louis✖️

Ik zie Niall uit mijn ooghoek naar iedereen kijken maar kijkt er iemand terug? Nee!
Iedereen kijkt weg. Niemand zegt iets tot Niall zijn stem mijn naam vormt.

"Louis? Wat is er met jouw?" Ik kijk op maar haal mijn schouders op.
"Zayn?" Zayn zucht maar daar blijft het dan ook bij.

"Liam?"

"Harry?"

"Chantal?"

"Niemand?!"

Ik zie dat het bijna tijd is voor onze lessen. Ik sta op en Zayn en Chantal volgen mijn voorbeeld.
"Wat is tussen jouw en Liam opeens?" Vraagt Chantal zacht aan Zayn die even zucht. "Hij weet het denk ik..."
"Wat weet hij?" Vraag ik. Zayn kijkt even twijfelent om zich heen.
"Dat euhm.." hij hoest dan even. "Dat ik verlieft ben op hem.."
Tijd om hem uit te leggen dat daar al niets mis mee is en om hem steun te geven heb ik niet want hij gaat zijn kamer in.

Ik ga ook mijn spullen pakken voor school om dan naar de bovenverdieping te gaan waar ik het lokaaltje binnen stap.
Ik heb les met Chantal, Zayn, Harry en Liam. perfecte combinatie dus..

Na onze lessen zit ik buiten op de grond naar het mooie uitzicht voor me te kijken. Ik zie dat Chantal naast me komt zitten.
"Hii.." zegt ze een beetje ongemakkelijk.
Ik glimlach even naar haar, ze staart voor zich uit en ze ziet er niet echt gelukkig uit. "Is er wat?"
"Oh..nee niets hoor!"

"Niets,is dat het antwoord op het iets
Ik denk het niet, je ontwijkt het alleen maar meer en meer."

Haar stralende blauwe ogen kijken me aan. "I-ik weet niet weet niet wat ik hierop moet zeggen..."

"Je hoeft ook niets te zeggen!" Ze komt dichter naar me toe zodat onze lichamen elkaar lichtjes raken.

"Ik ben bang Louis..bang voor iemand aan te kijken..bang voor de toekomst, bang voor het verleden dat me achtervolgt bang voor dat ik mezelf iets ga aandoen, bang voor een nieuwe vreselijke nacht, ik ben bang voor alles Louis..."

Hiii lovies,

Een tijd geleden ik weet het...het gaat nu niet gemakkelijk hier bij me en met me en dat gaat wel even zo blijven waarschijnlijk..
Toch probeer ik in de weekeinde te updaten omdat er dan toch wel een moment zal zijn dat ik kan schrijven.
Ik hou enorm veel van jullie en wil al men boeken absoluut niet op on hold zetten!
Nogmaals sorry voor het lange niet updaten.
Big love❤️

Eyes. ||•Louis Tomlinson•||Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu