Chapter.08✔️

517 45 32
                                    


•your biggets mistake is her!•

✖️pov chantal✖️

Ik en Zayn staan op en openen de deur weer zodat we binnen ik de eetzaal terecht komen. Zayn trekt me mee aan mijn hand zodat we door stappen. "Ik wist niet dat je zo wanhopig was Malik!"

We draaien ons om en ik zie dat de jongens zijn opgestaan en naar ons toelopen. "Waar heb je het nu weer over?!" Sist Zayn waardoor iedereen begint te lachen. Louis staat nu pas op en komt er een beetje onhandig bijstaan. "Ik weet dat je graag eindelijk je eerste vriendinnetje wilt maar daarvoor moet je ook weer niet voor dat kiezen!" Zegt Liam terwijl hij me vuil aankijkt.
"Dat heeft toevallig wel een naam!"
"Ga je haar nu ook al beginnen te verdedigden?!" Harry komt nu ook wat meer in de voorgrond staan. "Zayn, kom mee.. alsjeblieft." ik trek wat aan zijn hand maar het helpt niet. "Ja Zayn! Je vriendinnetje roept!" Zegt Liam terwijl hij met een uitdagende blik dichter bij Zayn gaat staan. Ik trek hem wat naar achtere wat nu wel lukt. "Zayn.." hij draait zich nu wel om en stapt met me mee. "Wat een sukkel is hij.."

Dit was er te veel aan! Zayn laat mijn hand al snel los en de tijd dat ik me omdraai is Zayn al op Liam gesprongen. Ik probeer Zayn van hem af te trekken en ik zie dat iemand dat ook bij Liam doet, als ze het bijde toelaten zie ik dat die persoon Louis is en me een zacht glimlachje geeft. "Laat me los Chantal dan kunnen we gaan van deze sukkels. Oh en Louis! Ik dacht dat jij nog een beetje normaal was! Maar je bent al even zielig als de rest hier! Iedereen heeft wel een reden waarom ze hier zijn. Wat is de jouwe? Hé?!"

Het is stil en iedereen kijkt Louis aan. "Men moeder heeft me gewoon hier heen gestuurd voor tijdje! Meer niet!" Iedereen besteed er al snel geen aandacht meer aan en richten zich terug op elkaar, behalve ik. Ik zie dat Louis opgelucht adem haalt voor zijn ogen geschrokken op mij vallen. Hij gaat weer snel bij de jongens staan om zich met het gesprek te mengen wat ik misschien beter ook zou gaan doen.
"Ik dacht echt dat je mijn beste vriend was Liam.. ik wist niet dat ik me zo zou vergissen."
"Ja sorry dat jij altijd de verkeerde keuzes maakt! Kijk naar haar! Dat is je grootste fout! Niet ik!" Ik weet dat Liam me niet mag maar toch doet dit pijn, al zijn woorden. Hoe hij me elke keer bespot..het is gewoon pijnlijk..

"Liam, nu niet overdrijven hé! Je weet nooit wat er achter die truien en dat sombere gezichtje verborgen zit.." zegt Harry terwijl hij zijn ogen over mijn lichaam laat gaan en stopt als hij bij mijn ogen is. Hij geeft me nog snel een knipoog voor hij zich weer tussen het gesprek mengt.

De vrouw die zich voor de keuken inzet heet Anja, ze is een schat hoor maar pas nu ze de tafels ging afruimen merkte ze de ruzie op en vroeg ze nog heel vriendelijk om het rustiger aan te doen.

Ik zit nu op mijn kamer en zie dat ik weer een mailtje van Louis krijg, het derde al.. ik let er niet echt op en kijk verder naar een serie. Als een aflevering eindigt sta ik op om wat thee te gaan halen. Het is al midden in de nacht en eigenlijk maakt het me niet uit als ze me betrappen. Dan heb ik tenminste een reden om in mijn kamer te blijven!

Ik word tegen de muur aangeduwd en voel een paar lippen op de mijne, ik duw die gene van me af en probeer in het donker toch zijn gezicht te herkennen, wat mislukt. Ik voel zijn lippen naar mijn nek gaan en zijn handen op mijn heupen.

"Als je meewerkt is het ook leuker voor jouw babe!"

Ik herken meteen de schorre zwoele stem van Harry waardoor ik hem nog meer van me af probeer te duwen wat niet echt lukt door zijn harde greep.

Hij verplaatst zijn handen naar mijn borsten en- "BEN JE FUCKING GEK GEWORDEN HARRY! BLIJF MET JE VIEZE POTEN VAN HAAR AF!"

Whoeeee I don't know who he is..or mayde...
What do you think😉✌️
Big love❤️

Eyes. ||•Louis Tomlinson•||Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu