Chapter.06✔️

468 45 26
                                    

What you think about the new cover?☺️

•Maybe it was a mistake•

✖️pov Chantal✖️

"Chantal! Wacht!" Ik wil door blijven rennen maar zijn stem laat me automatisch stoppen.
"Wat?!" Ik draai me om en hij staat dichter bij me dan ik had verwacht. Ik zet wat stappen naar achtere waardoor een zucht zijn mond verlaat.
"Waarom ren je nauw weg?"

"Ow ik weet het niet? Weet jij het?" Mijn stem klinkt krachtiger en sarcastischer dan ik had verwacht.
Hij pakt mijn hand vast en hoe graag ik het ook zou willen dat onze handen voor altijd zo verbonden zijn trek ik mijn hand toch terug.

"En..en gisteren dan?"

"Misschien was gisteren wel een vergissing!"

Ik draai me om en loop naar de gangen waar de slaapkamers zijn,als ik de hoek omga bots ik tegen
Zayn aan. Bang voor zijn reactie kijk ik naar mijn vingers die nog juist onder de mouwen van mijn trui uitkomen.
"Hey,gaat het wel met je?" Hij probeert me aan te kijken maar mijn losse blonde haren die door het bukken van mijn hoofd erover heen hangen lukt dat niet. Ik knik en ik voel zijn hand op mijn schouder.

"Kom even mee." Hij probeert mijn hand te pakken maar daar geef ik niet aan toe wat hij dan ook snel doorheeft en dan naast me gaat staan met zijn hand op mijn schouder me een klein duwtje geeft om te zorgen dat ik mee ga. Hij opent een deur en we komen een slaapkamer binnen wat denk ik die van hem is.

Het hangt vol met mooie schilderijen en ingekaderde tekeningen. wanneer ik het open blok tekenpapier met een nog niet afgemaakte tekening op zijn bureau zie liggen en wat potten verf en penselen op zijn kast zie liggen besef ik dat hij dit allemaal maakt.
"Vind je het mooi?" Ik knik heftig mijn hoofd en hij glimlacht.
Hij opent zijn raam en gaat op zijn vensterbank zitten en leunt tegen het open raam. Ik ga naast hem zitten en hij neemt een pakje sigaretten en steekt er één tussen zijn lippen.

Hij houd het pakje mijn richting op om te vragen of ik ook wil maar ik schud al snel mijn hoofd.
Hij steekt hem aan en blaast even later de rook uit.

"Weet je,je valt echt nog wel mee!"

Ik glimlach naar hem en ik kijk wat naar beneden waardoor mijn haar weer mijn gezicht bedekt wat ik niet echt erg vind.

"En verlegen."

Hij haalt zijn hand door mijn haar en strijkt hem zo achter mijn oor.
"En schattig."

Het bloed stijgt naar mijn wangen en ik begin me een beetje ongemakkelijk te voelen.

"Geen zorgen hoor." Hij legt één voet op de vensterbank waardoor er een arm op kan steunen.

"Ik val niet op meisjes."

Hij grijnst terwijl hij wat rook zijn mond verlaat.

Hiii,
Zayn cutie gay oowh😍😍😍
Read please my new Harry fanfiction dead.
Big love❤️

Eyes. ||•Louis Tomlinson•||Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu