•Will you stay..please..•
✖️pov Chantal✖️
Harry negeert de stem en blijft aan me zitten. Opeens word Harry van me af geduwd en op de grond gegooid, er gaat iemand op zitten en begint hem klappen in zijn gezicht te geven. "Je blijft van der af oké?!" Harry zegt niets maar door het beetje licht in deze ruimte zie ik hem gewoon staren naar het gedaante op hem. "OKÉ?!"
"Oké oké!" De persoon staat op en pas als hij voor me komt staan zie ik dat het Louis is."Gaat alles wel goed?" Zijn ene hand ligt op mijn rug en maakt er rustgevende bewegingen mee. Zijn andere hand heeft hij op mijn wang liggen en een beetje onder mijn kin zodat ik hem moet aankijken.
"Ik zal je naar je kamer brengen." We stappen richting mijn kamer en wanneer Louis' hand op mijn schouder terecht komt denk ik aan de van Harry die zo via mijn schouders heel mijn lichaam betaste.
Ik begin te snikken en Louis laat ons stoppen met lopen en komt voor me staan."Hey, babe. Niet huilen." Hij veegt met zijn duimen mijn tranen weg en tilt me vervolgens op. Als we bij mijn kamer zijn laat hij me pas los als hij voor mijn bed staat en me dan zo vervolgens in het bed legt. "Slaapzacht.." Hij drukt zijn lippen nog even vluchtjes en zacht op mijn voorhoofd.
✖️Pov Louis✖️
Ik wil juist de kamer verlaten tot ik Chantal mijn naam nog hoor roepen.
"Wil je blijven?" Ik draai me om en zie dat ze alweer rechtop in bed zit. "Alsjeblieft.." ik knik en besluit om me naast haar in het bed te zetten.
Ze gaat tegen me aan liggen en laat haar hoofd op mijn borst rusten waardoor ik al meteen met mijn handen door haar blonden lokken ga.
"Dankjewel Louis.." Ik krijg een glimlach op mijn gezicht en druk een kus op haar kruin.
"Graagedaan, voor jouw heb ik alles over.."Jullie reacties zijn altijd geweldig om te lezen ik hou zoveel van jullie!!😘😘
Big love❤️
JE LEEST
Eyes. ||•Louis Tomlinson•||
Fiksi PenggemarIk kan niet in andermans ogen kijken.Ogen kunnen te veel vertellen zonder dat je het wilt.Ze kunnen je veraden als jij eigenlijk wel het laatse snoepje genomen hebt.Ze kunnen je veraden wanneer je zegt dat je niet verlieft bent op die ene jongen.Maa...