1.

461 22 3
                                    

-Mindjárt ott vagyunk!-örvendezett a barátnőm miközben az apja vitt minket kocsival a meetingre.

-Rebecca meglep, hogy te is kedveled ezt az O'brien kölköt, Sarah nem említette.-mosolyodott el Sarah apja, Richard.

-Jajj dehogyis, én nem kedvelem, csak elkísérem a lányát.-forgattam szemet, hogy fejezzem ki a nem tetszésemet.

-Még jó, hogy nem kedveli vagy már nem élne.-viccelödőtt Sarah visszont benne volt a pakliban, hogy lehetséges igaz.. Mármint én nem gondolom azt, hogy Sarah képes lenne ölni, de annyira nagyon szereti Dylan-t hogy bármit megtenne érte. Előre sajnálom már Dylan leendő csaját..

Még egy ideig utaztunk mikor egy hatalmas épület előtt megálltunk a kocsival. Sarah majd kiugrott a bőréből annyira izgult. Én visszont unott fejjel néztem mindenkire.
Sarah végül a kék egybe ruháját vette fel, annak ellenére, hogy még csak március van és nagyjából 3 fok. Én pedig a térdemnél kettő helyen kiszakitott fekete farmert húztam magamra egy piros hapolóval, és egy szintén piros kardigánnal ami a derekamra volt kötve a hosszú barnás hajam pedig lófarokban ömlött a vállamra. Nem voltam a legszebb, de egynek elmegy, úgyis unalmas lesz a napom.

-Szia Apa!-nyomott egy puszit Sarah az apja arcára.

-Viszlát.-köszöntem el.

-Jó szórakozást lányok, de aztán Sarah nehogy rá ugorj szegény srácra!-nézett az apja Sarah. Nem tudom eldönteni, hogy viccből vagy komolyan mondja de remélem az első.

Mondjuk lehet nemis olyan jó ötlet egyedül bemenni hagyni Saraht, mert lehetséges tényleg történne valami aminek nem kéne.
Sarah 14 éves kora óta oda meg vissza Dylanért, pontosan a Teen Wolf  1.évad kijötte óta szereti. Bár azért van egy adott korkülönbség köztünk, hisz Dylan asszem 22 vagy 21.

-Rebecca, így jól nézek ki?!-igazgatta magát a lány mielőtt bement volna az épületbe

-Igen Sarah, jól nézel ki.-feleltem unottan.

-Nem áll hülyén a hajam?-fogdosta

-Nem, jól áll.

-Rendicsek.-mosolyodott el.

-Akkor megyek mert a végén még lekésen miszter tökéletességet, végülis ez lehet a nagy pillanat. Gondolj csak bele, mint egy filmben. Meglát...belém szeretem, felhiv a színpadra, megcsókól... Ahh olyan tökéletes lenne.-sóhajtott.

-Jah reméljük ez lesz.-feleltem ironikusan.

-Na de pusszancs, itt várj meg.-ugrált majd át ölelt és be futott az épületbe.

-Ez a lány...-sóhajtoztam hangosan.

Körbe néztem majd mögöttem megláttam egy padot, és az mögött meg egy kávézót. Mondjuk lehet van valami jó kajájuk, mint például gyros vagy hasonló, hisz most van két óra de még nem ebédeltem mert Sarah szerint nem jó ötlet téli hassal jönni.
Igaz azt mondta, hogy itt várjam meg, de őszintén mi baj lehet? Semmi hisz csak ide jövök.

Besétáltam a kis kávézóba és szemeztem egyett az étlappal és szerencsémre láttam rajta gyors amiért hálát adtam a jó istennek hisz szó szerint éhen halok..

Oda sétáltam a pulthoz majd egy öreg nővel találtam magam szemben, olyan 60 éves lehetett maximum de annak a tipikus "pletykás nénike" kinézete volt, aki folyton minden friss információt tudni szokott és a templomból haza jövet tovább adja a többi néninek.

-Öhm.. Csókolom!-néztem rá.

-Oh drágám, ennyire ne nézz öregnek.-nevetett.

-Bocsánat.-mondtam kínosan, ez nagyon gáz, ezért nem szeretem az öregeket. Például egyik nagyszülőmmel sem beszélgetek mondjuk ennek okai is vannak.

¦ Dominated Eyes ¦ [DYLAN O'BRIEN] FFUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum