-Hát ez egy nagyon érdekes film volt az egyszer biztos.-hoztam fel valami témát miután a filmel végeztünk.
-Nem csoda.-felelte egoistán mire felnevettünk.
-Uhh máris negyed 9?-megfognak ölni, pillantottam az órára.
Amúgy a film tényleg jó volt csak kicsit furcsa a helyzethez mérve de egyébként elég jól éreztem magam Dylannel ahoz képest, hogy nem akartam annyira moziba menni. Mármint egyedül szerettem volna nem ezzel.. De azért kellemeset csalódtam.
-Ki öl meg?-pillantott rám kérdő tekintettel.
-A báttyám, azt hiszi Sarahval vagyok.-mondtam őszintén.
-Ohh szóval nem válalsz fel.-drámázott direkt "műen" mint ahogy én szoktam.
-Sajnálom, de ez van. Elraboltál szóval majd ha esetleg bocsánatot kérsz.-folytattam nevetve.
-Bocsánat Júliám.-szólitott a már megszokott becenevemen.
-Hát nemis tudom..
-Jajj ne kéresd már magad asszony.-röhögött.
-"asszony"?-tetettem mű sértödést, majd bedurcáztam.
Amúgy meg tiszta izzadság is voltam plusszba hisz lehetett vagy 25 fok biztosan, ebben a hatalmas áruházban ahoz képest, hogy este volt és akkor már leszokott hűlni a levegő általában, szóval nem értem. Az meg csak rá adás, hogy ősz van és kurva hideg. Mármint eddig a hét folyamán sem volt a legjobb idő, viszont reméltem, hogy jobb lesz az idő.
De, hogy ennyire. Mármint lehet csak a benti fűtés vagy nemtudom de mint egy szauna.Csendben sétáltunk ki a még mindig hatalmas és mellékesen gyönyörű épületből, amit még egyszer meg csodálhattam kívülről majd Dylan, kocsijához sétáltunk.
-Haza viszel.-szálltam be.
-Ohh oké Juliám.-nevetett fel halkan.
-De ha el mersz rabolni még egyszer esküszöm nem mászok be a szekrényedbe.-röhögtem halkan.
Dylan a vezető ülésén kapcsolta be éppen az övét, én pedig mellette az anyós ülésen ültem. Szintén az övemet próbáltam bele tuszkolni abba a kicsi lyukba amibe bele kéne.
-Amúgy nem tudom, hogy hol laksz szóval jó lenne megmondani ..-válaszolta egy kis idő után mikor nem tudta merre induljon el.
-Kezdel félni..-feleltem ironikusan, majd ugyan úgy mint ahogy Tylernek. Csodálatos jps-i képességemmel el kalauzoltam Dylant a házamhoz.
Amúgy Dylannek gyönyörű kocsija van. Fekete, de lehet inkább sötét szürke szín borítja az egészet és nagyon modern. Tényleg. A márkáját nem tudom, mert miért tudnám (?) de a lényeg, hogy tényleg nagyon szép autó.
Már éppen megálltunk előtte mire Dylan kipattant és kiugrott a kocsiból, majd gyorsan kinyitotta nekem az ajtót.
-Ti férfiak mind ugyan olyanok vagytok.-utaltam Tylerre bár nem hiszem, hogy értette Dylan mit magyarázok.
-Meg vagyok sértve, én kikérem magamnak.. Nem vagyok Harry Styles!-próbált utalni valakire akiről gondolom azt gondolja, hogy ugyan olyan mint mindenki más.
-Ne merd le szólni Harryt! Ő a legédesebb srác akit valaha láttam!-fagykolódtam a hidegbe a házunk előtt, mivel idő közben rájöttem, hogy kint hideg van.
-Oh féltékeny leszek.-nevetett fel.
-Kösz, hogy haza hoztál meg minden.. Majd beszélünk a buliról.-próbáltam valami féle elköszönést titulálni.
KAMU SEDANG MEMBACA
¦ Dominated Eyes ¦ [DYLAN O'BRIEN] FF
Romansa2013.03. Manapság mindenki oda van az eszeveszettül helyes és tehetséges Dylan Obrienért akit az ég úgy áldott meg, hogy mindenki szeresse. Visszont mindig van egy kivétel. Míg minden lány nyálcsorgatva fordul a színész után, Rebecca egyenesen utá...