1 hét múlva
Eltelt 1 teljes hét a nagy drámák óta. Mármint Dylan óta nagyjából.
Nem beszéltem vele mert Végül is színész, szóval nem fogom zaklatni. Nehogy valami fanja le nyomozza vagy tudomis én, hogyan kell ilyesmiket csinálni. De azért egy sorozatban is szerepel amit folytonosan forgatnak, ezért biztosan nem ér rá. Az meg milyen gáz lenne már ha rá írnák. Bár lassan kéne találkoznunk a buli miatt, csak még akkor egy buli tervet is össze kéne szedni vagy ilyesmi, azt meg nem csináltam meg. Hát mondjuk suliban voltam a héten és csak hétvégén pihentem, de akkor sem volt kedvem ezzel foglalkozni. Bár Sarah átjött 1 napra rá a mozizásra. Igazából, csak arról beszéltünk, hogy a szülei elvállnak és nem tudja mit tegyen.Őszintén engem ez nagyon meglepett mert Sarah családja teljesen az a filmekben való "tökéletes" család, el sem tudom hinni, hogy vannak problémák. Mármint nyilván vannak de ilyeneket. Hisz azt hittem 20 év házasság után már nem fognak szét menni. De kiszámíthatatlan az élet, nem de bár?
Az a kérdés, hogy kinél vegyük át a buli tervet Dylannel. Mármint nálunk itt van Gaston szóval az nem lenne jó ötlet, hisz lehet meg ismerné Dylant vagy hasonló, el pletykálná Sarahnak és akkor minden munkámnak annyi amit ezért tettem. Na mindegy.
Tehát Dylannél leszünk majd de azt sem szeretném mert hát, élménnyé megint zuhanyozni vagy tudomis én mit csinálna az az idióta, és elég gáz lenne a helyzet. Megint. Szóval még mindig jobb a nálunk nem? Vagy inkább nála? AH nem tudom. Eddig, hogy ha valamire nem tudtam a választ vagy nem tudtam dönteni a dolgok között Saraht kérdeztem. Hisz mindenben segít, de most fogalmam sincs kit kérdezzek.
Ekkor visszont a báttyám rontott be a szobámba. Majdnem sikitottam egyett hisz olyan erővel tört be mint aki menekül a rendőrök elől. Tiszta izgatottság tükrözödőtt a szemében, nagyon izgult valami miatt. Kérően rám pillantott és már ebből tudtam, hogy valamit segíteni kell neki.
-Rebecca segítened kell!-lihegett mint valami kutya.
Sóhajtottam egyett majd felvontam a szemöldököm annak érdekében, hogy bökje már ki mit akar.
-Randim lesz!-motyogja.
-Komolyan?-csillant fel a szemem.
Mint említettem Gastonnak volt egy elég nagy szakítása és azóta nem történt semmi a szerelmi életében. Szóval nagyon reméltem, hogy nem lett meleg. Nem mintha ezzel baj lenne hisz támogatom őket nyilván, de azért jó hallani.
-Igen és nem tudom mit vegyek fel, fehér ing vagy fekete zakó?-hadatt.
-Te késésben vagy?-nevettem fel.
-Igen de segíts már!!-kiabált.
-Jó jó oké.-tettem fel a kezem védekezés képpen.
-Fehér ing egyértelmű.-vágtam rá azonnal.
-De mivan ha le öntöm valamivel?-aggodalmaskodik.
-Akkor a zakó.-sóhajtottam.
-De a fehér jobban tetszik.-nyafogott miközben a hajába túrt idegesen.
-AKKOR NE VEGYÉL FEL SEMMIT.-kiabáltam rá.
-Jóvan látom ideges vagy inkább hagylak.-ment ki elszomorodva.
ESTÁS LEYENDO
¦ Dominated Eyes ¦ [DYLAN O'BRIEN] FF
Romance2013.03. Manapság mindenki oda van az eszeveszettül helyes és tehetséges Dylan Obrienért akit az ég úgy áldott meg, hogy mindenki szeresse. Visszont mindig van egy kivétel. Míg minden lány nyálcsorgatva fordul a színész után, Rebecca egyenesen utá...