-I još jedan fantastično meč najboljeg tenisera sveta Džeka Frenklin. Čestitam na izvanrednoj pobedi.
-Hvala Vam puno. Odgovorio sam pomalo umorno.
-Šta planirate dalje?
-Planiram da uzmem mami odmor. A posle odmora dolazim još jači no što mogu. Rekao sam sve što mi je rekao menadžer da kažem.
-Da li postoji neka dama koja ti je ukrala srce?
Zašto me svaki put pitaju da li imam devojku? Naravno da im neću reći.
-Ne želim o svom privatnom ljubavnom životu sa... Moje reči prekinula je velika buka i pucnjava.
-O Bože šta se dešava? Rekla je uplašeno novinarka.
-Idemo brzo, moramo da se sakrijemo.
Potrčali smo ka svlačionici. A a iza sebe smo ostavili samo urlike i pucnjavu.
-MOJE DETE. Zaledio sam se.
A onda je usledio jedan pucanj pa još jedan.
-Gospode Bože gde je policija?
A onda sam čuo reči koje su me ukopale u mestu. Svi su mogli da ih čuju sa zvučnika.
-Neka se pojavi Džek Frenklin i preda se nama. Ako ne izađe ovog trena. Svaki minut jedna će nedužna osoba biti ubijena. Hvala vama ljudi što ste došli u ovako velikom broju. I zlokobno se nasmejao.-Moram nešto da uradim. Rekao sam treneru.
-Sedi tu i ćuti dečko. Naredio mi je.
-I da gledam kako neko umire zbog mene? Ne želim!-Tik tak jedan minut je istekao. Koga ja to lepo mogu da ubijem?
A onda sam video da je uhvatio malu plavu devojčicu za kosu i prislonio joj je pištolj na slepoočnicu.
Ona je vrištala.
Nisam više čuo glasove, samo sam počeo da trčim ka izlazu.
-Evo me stani molim te. Predajem se. Pusti ove ljude.
-O evo ga i teniser. Dečko malo kasniš ali ću da je pustim.
Odahnuo sam na trenutak a onda ju je bacio u upucao.
-NEEEEE. Zavrištao sam.
-Uhvatite ga, pa da krenemo dosta smo se zadržali ovde.
Odjednom njih 20 su se pojavili ispred mene i jedan od njih me je udario pištoljem u glavu. Zadnjeg što se sećam je kako moje telo pada na tvrd teren.°Na drugom kraju sveta°
-Molim te pusti me Ivane. Jecala sam.
-O ne ne draga moja. Nisam još završio sa tobom. Kada završim sa tobom nećeš znati ni ko si a kamoli kako se zoveš.
Opet je ušao u mene. Svaki put boli sve više i više.
A onda sam čula samo jedan pucanj i Ivan je pao sa mene..
-Gospođice. Jedan policajac je potrčao ka meni i prekrio me ćebetom.
Počela sam da plačem.
-Sve je sada uredu. Neće Vas više povrediti.
-Mrtav je?
-Mrtav je. Potvrdio je a zatim me je izneo iz fabrike.
-Idemo u bolnicu sada nemojte ništa da brinete.
-Kako, kako ste me pronašli?
-Jedan građanin je šetao psa ovuda i čuo je glasove iz fabrike. I pozvao je policiju.
-Hvala Vam do nebesa.
-Uredu je. Možete odmoriti dolazimo u bolnicu za par minuta.
A onda sam zaspala od iscrpljenosti.
Ivan moj najbolji prijatelj mi je sve to uradio.______
Nadam se da vam se svideo prolog 🥰
YOU ARE READING
Povređeni
RomancePovređeni na mnogo načina. Istog dana dva mlada su se života promenila iz korena. Da li nešto slomljeno može biti opet celo? Da li ona može opet da voli? Da li on može opet da veruje?