Epilog

482 20 6
                                    

Par meseci kasnije:

Juče je sve počelo. Dobila sam kontrakcije i oko 20h i 35 minuta sam na svet donela najlepšu devojčicu na celom svetu.
Džek je želeo da se zove Dženi i meni se ime jako svidelo. Dženi moja ćerkica.
-Dobar dan. Kako se osećate? Upitala me je medicinska sestra.
-Hvala na pitanju. Osećam se sjajno.
-Moram da Vas obavestim da morate da odete na neke analize.
-Zašto?
-Tokom porođaja došlo je do manje komplikacije. Nismo želeli da Vas uznemiravamo da se ne bi preplašiti.
-Kakva komplikacije? Gde je Džek?
-Sve je uredu, nemojte da brinete samo ćemo Vas pregledati i to je to. Vaš suprug trenutno razgovara sa doktorom.
Da suprug. Venčali smo se par meseci nakon incidenta sa Ivanom i Mirom.
-Hvala onda. Idemo?
Dženi je mirno spavala ali su morali da je paze. Jedna od medicinski sestara je ostala sa njom.
Posle 40 minuta ovih ispitivanja :
-Žao mi je.
Počela sam da plačem. A Džek me je obgrlio.
-Kako se to desilo? Upitao je Džek.
-Doživela je veliki stres tokom trudnoće. To je najveći razlog.
-U redu je. Rekla sam. Želim da sam pored Dženi.
-Kada možemo kući?
-Pošto se gospođa oseća dobro, možete odmah. Samo da potpišemo otpusnu listu.
-U redu, hvala Vam.
Izašli smo iz ordinacije i otišli u sobu. Uzela sam Dženi brzo i prigrlila je. I opet sam počela da plačem.
-Hej, ljubavi. U redu je. Imamo nju i samo nju. I nju ćemo najviše voleti na celom ovom svetu. Poljubio me je u čelo.
-Znam Džek. Ali boli me.
-Možemo da usvojimo dete. Naravno ako želiš.
-Slažem se. Ali trenutno ćemo voditi računa o našoj lepoticu. Našoj Dženi.

°Par godina kasnije °
-Dženi nemoj da maltretiraš Tomasa.
-Ali mama. Počela je da cmizdri.
-Nemoj da ga maltretiraš Dženi. Izvini mu se.
-Izvini Tomi.
-U redu je. Rekao je Tomas polako.
Tomas je imao 7 godina a Dženi 5.
Usvojili smo ga pre 4 godine i od tada su oni nerazdvojni. Vole se mnogo.
Ali shvatila sam da oni znaju da nisu pravi brat i sestra. A pogotovo on. Svestan je da mu Džek i ja nismo mama i tata.

-Hej draga. Prišao mi je Džek i poljubio me je.
-Bljak tata. Razdrala se Dženi.
-Ja mislim da je lepo. Rekao je Tomas.
-Šta ti znaš Tomi o tome.
Džek i ja smo se nasmejali. Baš su slatki kad se ovako svađaju.
Džek me je obgrlio i nastavili smo da posmatramo našu prelepu decu dok se igraju zajedno.

Ovo je život.

____________

I kraj priče.
Nadam se da vam se svidela priča.
Jer meni definitivno jeste.
Ostavite komentare stvarno mi znači.
Do naredne priče pozz 😚😚😚😚😚🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳


Povređeni Where stories live. Discover now