13.

261 15 4
                                    

-Koji je plan? Upitala sam Zaina.

-Moramo da dođemo u kontakt sa njegovim advokatom, on treba da bude ovde. Onda da dođemo u kontakt sa tužiteljem da Migel sve objasni.

-U redu ne zvuči tako teško.

-Kamo sreće da je lako.

-Kejt gde si ti krenula?! Evo mi je majka sad.

-Gospođo ona mora da pođe sa nama. Javio se Zain.

-Ona ne ide nigde bez mene!

-Ja sam punoletna osoba i mogu da se brinem o sebi! Rekla sam žustro.

-Ako izađeš na ta vrata nisi mi više ćerka. Rekla je odjednom.

-Ako misliš da si me povredila ovim rečima znaj samo jedno. Ne možeš da povredi mrtvu osobu.

Okrenula sam se i izašla. Nisam je slušala kako vrišti na mene da se vratim. Ona je za mene mrtva već odavno, od onih reči kada smo se vratili kući.

°povratak u prošlost°

-Ti si kriva za ono što ti se dogodilo!

Ćutala sam. Nisam znala šta mogu da joj kažem. Usađivala mi je crva sumnje. Crva koji mi je ponudio razum. Crva koji želi da sve ovo okonča.

-Ivan je jako dobra osoba. Ti si ga navela da to napravi. Kučko jedna. Pljunula me je.

Izgleda je uvek više volela Ivana nego mene. Ne osećam ništa više sem želje da sve ovo završi.

-Trebala si da obučeš one crne trenerke što sam ti spremila da obučeš. A ne ti hoćeš da nosiš onu mini suknju. Kurvo.

-A šta misliš da sam obukla?

-Tu to meni protivrečiš?

-Ne...

A onda me je udarila. I još jednom i još jednom.

Ne znam gde je tata bio, ili šta je radio ali ovo nije znao.

-Kurvo jedna raspala.

°Kraj°

-Jesi li uredu Kejt? Upitao me je Zain.

-Da uredu sam. Idemo da izbavimo Džeka.

Dva sata kasnije sedim ispred Džeka.

-Hej jesi li dobro?

-Da nije toliko loše ovde. Lažno mi se nasmeši. Imao je par masnica na rukama i jednu blizu oka. Tuku ga.

-Nemoj da me lažeš.

-Ne lažem te Kejt. Lepo je ovde. Kad te ne tuku.

Jedna suza je krenula niz moj obraz.

-Pokušaću da te izvučem odavde. Nekako ali uspeću. Prislonila sam ruku o staklo koje nas je razdvajalo.

-Verujem da hoćeš. I on je prislonio njegovi ruku takođe.

-Ajde gotovo. Rekao je onaj stražar.

-Volim te, Kejt!

-Volim i ja tebe.

I onda su ga odveli.

Izašla sam iz zatvora i pozvala Zaina. Odmah se javio.

-Zaine oni njega tuku. Procvilela sam.

-Tuku ga zato što misle da je terorista. Ako ga mi ne izvučemo onda će ga verovatno ubiti.

-Moramo da požutimo sa ovim Zaine.

-Hoćemo.

A onda ni od kuda sudarila sam se sa nekim. I telefon mi je ispao iz ruke.

-Gledaj kuda ideš kujo. Zaledila sam se na ove reči.

-Izvinite gospodine.

Samo me je odmerio i otišao je.

Da sam tada znala ko je ta osoba odavno bih ga udarila u jaja. Da sam znala da je to bio on. Derar Marakosi. Osoba koja je htela da ubije Džeka.



______
Jao evo ga Derar 😬😬😬😬
Ostavite mišljenje 🥰

Povređeni Where stories live. Discover now