Kao što sam i mislio. Neće se taj probuditi mnogo si ga jako udario. Čuo sam glasove oko sebe.
-Znam šefe znam. Ali kad se probudi znaćemo da nije mrtav.
-Ne pametuj Kretenu.
-I dalje ne znam što mi je ime Kreten.
-Bolje da ne znaš. A onda je nisam čuo ništa više sem svog ubrzanog disanja. Nisam smeo da otvorim kapke.
-Pa vidi vidi ko je to nama budan. I onda sam osetio jak udarac u predelu stomaka.
Presavio sam se od boli. I onda sam otvorio kapke.
-Evo nam je uspavana lepotica. Da nisi gladan zlato naše?
Ništa nisam odgovorio. Mnogo sam uplašen.
Onda se jedan pojavio iza mene i podigao me je da sedim na neku stolicu.
-Dečko verovatno se pitaš šta ćeš ovde, i zašto te držimo ponoviću ovde. Klimni glavom ako je tako. Počeo je odvratno da se smeje.
Klimnuo sam polako glavom.
-Biću direktan veliki šef te želi mrtvog.
Pogledao sam ga uplašeno. I pitao ga.
-K..o... je veliki šef??
-Derer Marakosi.
Zaledio sam se. Derer je moj najbolji prijatelj.
-Mislim da si mu dosadio. Želi svu slavu. Znaš kako ono ide dva najbolja prijatelja nikad aneće biti ist auvek je jedan ljubomoran na slavu drugog. I počeo je opet da se smeje.
-Šta želite vi? Jedva sam izustio.
-Molim? Pitao je hladno.
-Da li želite novac?
-Kako glupo pitanje svi žele novac.
-Daću vam novac samo me pustite.
-Ne verujem da imaš toliko novca.
-O imam ja mnogo novca. Rekao sam.
Lažem nemam novca. Pola sam dao lečenje dece obolele od raka. Onda sam još novca dao za lečenje Dererove mlađe sestre koja boluje od raka očiju. A menadžeru nisam rekao. Kako sam samo bio glup.
A onda imam i onaj ostatak što čuvam u Australiji za hitne slučajeve na ime Rajan Everi.
-Pa dobro koliko bi nam dao para?
-Koliko vam je dao Derer?
-5 miliona dolara.
Toliko sam ja dao Dereru za Kristinu. Kad sam budala.
-Daću vam duplo više.
-Derer je rekao da nemaš više para.
-Derer ne znam šta ja sve posedujem.
-Uredu novi šefe. Nasmejao se sada već srećno.
-Momci osvežite ga i budite pažljivi. Novi šef nam je to.
Odvezali su nas i ja sam polako ustao.
-Pare možeš da nam doneseš za sat vremena. Ako nžih ne doneseš pa ubićemo ti sve osobe koje voliš na ovom svetu.
-Te osobe su već mrtve nemam šta da izgubim.
A onda sam ščepao jedan od pištolja i počeo sam da pucam. Upucao sam prvo ovu dvojicu iza mene a onda i ovog glavnog.
-Derer će se osvetiti.
-I njega ću ubiti kao i sve vas. A ovo je za onu malu plavu devojčicu.
I onda sam mu smestio metak u glavu.
Pištolj je imao prigušivač i onda sam video da su samo oni bili u toj kući.Uzeo sam prvi auto i otišao do svog stana. Nema nikoga bilo je 3h posle ponoći.
Ušao sam u stan i uzeo lažni pasoš na ime Rajana Everia. Moram da pobegnem što dalje od Derara što dalje od svega što me je činilo bar malo srećnim. Što dalje od svog života.
Otišao sam na aerodromi ukrcao se na prvi let do Australije.________
I evo prvog dela. Ostavite mišljenje 🥰
YOU ARE READING
Povređeni
RomancePovređeni na mnogo načina. Istog dana dva mlada su se života promenila iz korena. Da li nešto slomljeno može biti opet celo? Da li ona može opet da voli? Da li on može opet da veruje?