22.

268 15 5
                                    

Kako nema informacija? Baš ni jedne? Bio sam jako zabrinut za Kejt. Nema je već 48 sati.

-Kamere gospođo. Čuo sam da šapuće jedan od policajaca.
-Imamo nešto ipak. Obavestila me je brzo. A onda je krenula brzim koracima prema drugoj prostoriji. Pratio sam je.
-Da li mogu sa vama?
-Naravno, uđite.
A onda je jedan od policajaca upalio snimak kamera. Kejt.
Na njemu se vidi moja Kejt. Kako se otima nekom čoveku.
-Ovo je otmica. Izjavio je detektiv
-Šta ćemo sad? Upitao je neko.
-Sada moramo da je lociramo. Pregledajte sve kamare po svim benzinskim pumpama u gradu. Tražite ovaj auto!
I odjednom svi su se bacili na rad. A ja sam samo sedeo i čekao nešto.
-Možete sada da idete kući. Umorni ste. Ako nešto otkrijemo javljamo Vam odmah.
-U redu, hvala svim.
-To je naš posao.
I onda sam izašao iz policijske postave.
Ušao sam u auto i uz tišinu stigao kući.
Otključao sam vrata. Ona bi me uvek čekala. Uvek. Jedna suza je pokvarila moj obraz a onda i druga i na kraju sam plakao.
Nisam mogao da se zaustavim. Imam i ja osećanja. Plakao sam kao malo dete koje je izgubilo nešto što voli. A ja volim Kejt.

°Mira°
Gledala sam svoju lepoticu kako spava. Hah koga ja lažem, moju. Ona nikada nije bila moja. Uvek je bila njegova. Ona ne zna i neće saznati da nije moja ćerka. A ja ću uživati da je mučim time.
-Ivane dođi srećo, mamina.
-Kaži. Ivan. Moj sin je došao.
Zvuči jako čudno. Do pre par dana me je zvao teta Miri. Ali to je bio samo deo plana.
Kejtin otac a moj bivši muž sada je mrtav haha. Ja sam ga lično ubila. Znao je previše. A nikad ga nisam volela.
-Baš je lepo vreme ovde na Aljasci.
-Slažem se. Jedva čekam naše venčanje. Ozario se sreća majkina. Ljubim ga ja u okce njegovo.
-Slušaj me dobro. Ona mora ostati trudna.
-Znam, znam.
-Znači moraš da je jebeš sve vreme.
-Neće predstavljati problem.
-Jao jedva čekam unuka.
I onda sam izašla iz sobe.

°Džek°
Odjednom me je probudio zvuk zvona telefona.
-Da. Javio sam se.
-Našli smo snimke na aerodromu. Imamo trag.
-O Gospode hvala ti. Hvala i Vama mnogo. Šta dalje?
-Moramo samo potražiti u njihovom sistemu gde su otišli. A onda ćemo kontaktirati državne službe te države.
-Hvala Vam još jednom do nebesa.
-Samo radimo naš posao. I prekinuo je.
-Kejt uskoro ćeš biti sa mnom.

_______
Ostavite mišljenje ❤️🥰
Ovo je zadnji napisani deo, upsi.
Ako ne razumete nešto sve će biti objašnjeno u narednih par delova.
Ali ako vam baš nije jasno ostavite komentar ja ću vam objasniti 😚

Povređeni Where stories live. Discover now