-Vidi ko nam se pridružio u pritvoru? Teniser Džek Frenklin. Opa pa Vaše Visosti uđite u novu sobu.
Smejao mi se neki policajac i gurnuo me je u tamnicu.
-Pu bre bruko jedna. Teroristi jedan. Ubio si toliko puno ljudi i sad uživaš u Melburnu sa svojom kurvom. Ma pu bre. I pljunuo me je.
-Ne diraj Kejt. Ona ništa nije kriva.
-Sedi dole džukac. A jedva čekam da se družimo jako dugo ovde u zatvoru. Svaki dan ima da dobijaš batine. Smejao se onaj drugi.
Šta sad? Ne mogu ništa da uradim. A pogotovo ne mogu da izađem sam.
Otišli su posle još malo vređanja. A ja sam legao na onaj neudoban krevet i samo se sklupčao. Da li je Kejt dobro? Nadam se da nije povređena.
Dva sata kasnije.
-Ustaj lepoti naša. Vreme je za ispitivanje.
Nisam ustao odmah onog trena kada su mi to naredili. Glava me ubija. Verovatno zato što sam je onako udario.
-Vidi Uspavana Lepotica neće da ustane. Ustaj bre.
-Pusti ga bre. Ja ću to da uradim.
Onda je otključao vrata pričao mi jako blizu i udario mi je pesnicom u stomak.
Presamitio sam se od bola.
-A boli pičko jedna. Vreme je da ustaneš. Ako ne onda ću opet da te udarim ali ovaj put jače.
-Evo ustajem.
Jedva sam ustao. Glava mi je pulsirala.
-E da znaš ja bi tebe odavno ubio. Ali ne mogu. Šteta. A sad polazi.
Gurnuo me je ka izlazu a zatim me je gurao sve do nekih vrata.
Otvorio ih je i još jednom jako me je udario. Dovoljno jako da se moje lice zalepi za pod.
-Dobar dan Džek. Ustani i sedi. Imam par pitanja za tebe.
Pogledao sam iznad svoje glave i tamo je stajao neki čovek.
-Ajde ustaj. Teniseru. Tu reč teniseru je izustio sa gađenjem.
Polako ali jedva sam ustao i seo na stolicu.
-Sjajno, a sad. Zašto si pobegao? I ko ti je pomagao?
-Odveli su me ni ja ne znam gde. A onda su mi tražili novac. Niko mi ni za šta nije pomogao.
-Ne laži!
-Ne lažem. Derar je sve namestio.
-Kao je Derar?
-Moj bivši najbolji prijatelj. On je hteo da me ubije.
-Kao mi ne garantuje da ti ne lažeš.
-Želim svog advokata. Rekao sam jasno..
-Ti nemaš advokata. Jer ja ću te lično strpati u zatvor i nikada nećeš izaći.
_________
😬😬😬😬😬
Ostavite mišljenje 🥰
YOU ARE READING
Povređeni
RomancePovređeni na mnogo načina. Istog dana dva mlada su se života promenila iz korena. Da li nešto slomljeno može biti opet celo? Da li ona može opet da voli? Da li on može opet da veruje?