kapıdaki mektup

39 8 5
                                    

                    
Gecenin  zifiri   karanlığı  içeri  vurmuş   gibi  karanlıkta  film  izliyorduk. Neyimize  bizim  bu  karanlıkta  film  izlemek  hem  de  bi aşk  filmi  bari  korku  olsaydı. Tabiki  bu  Gözde' nin  fikriydi.  Neymiş ben  sevgilimden  ayrılmışımda  üzgünmüşüm  ağlamak istiyorummuşum  da  içimi  dökecekmişim  yani  bizene  bundan  işte  Gözde  hep  böyledir. Her  ay  kendisine  yeni  sevgili  bulur  bir şeyler  olur  ve  ayrılırlar  bunun  cezasını  da  ben  ve  Çiçek çekeriz.
Çiçekte  zaten  hiç  dayanamaz  çok  duygusaldır  hemen  Gözde' yi öyle  görünce  yanına  oturur  oda  ağlar  ben  yani  Ayperi  ise  hep kızarım  yani  gitsin  başka  yerde  ağlasın  zırlasın...
Bende  tabi  böyle  düşüncelere  dalmışken  kulaklarımı kapatıyorum  çünkü  Gözde  bağıra  bağıra  küfür  ediyor  ve  ağlıyor Çiçek  de  eksik  kalmıyor  tabi  oda  Gözde  daha  fazla  üzülmesin morali  yerine  gelsin  diye  ağlıyor. Filmin  en heyecanlı en sevdiğim yeri geldi.

  'Seni seviyorum ne olur bırakma beni'
                        
                            'Nayır bunu benden isteme'

Bırak  git  ne  olacak  sanki . Oh  be  sonunda  bir  günyüzü  görebildim şu  filmde, kadın  adamı  bırakıp  gitti  sonunda. İçime  bir  rahatlık geldi.  Kızlara  baktım  Gözde  turuncu  saçlarını  kulağının  arkasına geçirmiş  gözlerindeki  yaşları  bir bir  bırakıyordu  yanağına  Çiçeğ' in de  durumu  ondan  farksız  değildi. O  an  bir  kahkaha  atasım  geldi ama  muhtemelen  beni  öldürürlerdi. Kapı  zilinin  çalmasıyla düşüncelerimden  sıyrıldım  kızlarla  birbirimize  baktık.

'Bu  saatte  kim  olabilir.' dedi  Çiçek 

Gözde  heyecanla  konuşmaya  başladı.

'Tabiki  de  Bora  benden  ayrıldığı  için  çok  üzülüp  kırılmıştır. Bu yüzden  bu  saatte  gelip  bana  sürpriz  yapacak  olmalı  evet  kesin böyle  olmalı'

'Saçmalama  Gözde  çünkü  şeyyy   Bora,  Sosyal medya da  yeni  gördüm Eda' yla  beraber  fotoğrafını  paylaşmış  ve  birde  tarih  atmış yanınada  geç  oldu  seni  bulmam  ama  kavuştuk  yazmış' dedim   

Gözde  koltuğa  oturup  kafasını  yastığa  koyup  ağlamaya  başladı.
Çiçek' te  sinirlice  bana  baktı.

'O  öyle  söylenirmi  ya'  dedi.

Ve  Gözde' yi  teselli  etmeye  başladı.

Kapıyı  açmakta  bana  kalmıştı. Kapıya  yöneldim.
Kapıyı  açtığım da  hiçkimseyi  göremedim  derken  kapının  önünde bir  mektup  buldum. Hızlıca  kızların  yanına  gittim.

'Kızlar  kapıyı  açtıģımda  hiçkimse  yoktu  sadece  bir  mektup  vardı' dedim

Gözde hemen ayaklanarak

'bakın  işte   Bora  bana  mektup  yazmış' dedi.

'hayır  bence  öyle  bişey  değil  bu  hem  Bora  sana  mektup  yazsa neden   kendisi  gelip  vermiyor  da  kapıya  bırakıyor' dedim.

Çiçek  "Bir  dakika  o  mektubun  arkasında  bir  şeyler  yazıyor' dedi.

Ben  mektubun  arkasını  çevirdim  o  da  ne  mektubun  arkasında  büyük  harflerle   aynen  şunlar  yazıyordu.

BU  MEKTUP  AYPERİ, ÇİÇEK  VE  GÖZDE' YE

Bu  da   ne  demek  oluyordu   şimdi  hiç  bir  şey  anlamamıştım.

Ben  'kızlar  bence  mektubu  açıp  okumalıyız  sonuçta  bize gelmiş' dedim.

'Hayır  bence  kızlar  ben  korkuyorum  mektubu  yakalım  kimseye  de bişey  söylemeyelim' dedi  Çiçek

Çiçek  Her  şeyden   böyle   korkar  o  yüzden  kimseye  yakın davranmaz  ve  tanımadığı  kişilerle  asla  konuşmaz.

'Çiçek  bu  mektubu  okumalıyız  değilmi  Gözde'  dedim

'ayy  canım bende simdi merak ettim  bence de okumalıyız'  dedi  Gözde heyecanla

'Peki  siz  ne  derseniz  ama  ben  korkuyorum  başımıza  bir  iş gelmesin  de  başka   birşey  istemiyorum'  dedi  Çiçek

Mektubu  açıp  okumaya  başladık.

Sevgili  kızlar
Hayallerinizin  gerçekleşmesini  istiyormusunuz  şimdi  tabi diyeceksinizki  hayallerimizi  nereden  biliyor.  sizinle  ilgili herşeyi  kendinizin  bile  bilmediği  birçok  şeyinizi biliyorum. Sizden  ricam  bana  yardım  edermisiniz  dediğim  gibi  bana yardım  ederseniz  hayallerinizi  gerçekleştireceğim  zira  bana yardım  etmezseniz  sevdikleriniz  tehlike  altında  olur.  Şimdi bunu  şaka  olarak  algılayabilirsiniz  ama  şaka  değil   umarım beni  anlamışsınızdır. Sizi  Sırlı  gölde  bekliyorum. Ha  bu arada   Sırlı  gölün  nerede  olduğunu  bilmediğinizi  tahmin ediyorum  bunun  için  bir  harita  bıraktım . Çok bekletmeyin   beni...

Mektubun  içinde  gerçekten  de  bir  harita  vardı  hızla çıkardım.  Kızlarla  tedirgince  birbirimize  baktık.



Birinci bölümümü nasıl buldunuz?

Beğendiyseniz yıldıza basmayı unutmayın. Diğer bölüm de görüşmek üzere

SIRLI GÖLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin