İntikam

1K 49 150
                                    

Hikayeye başlamadan önce bir açıklama yapmak istedim.Öncelikle hikaye tek bir kişinin ağzından anlatılmıyor . Bazen 3. Şahıs bazende Harry ve Louis'in ağzından anlatılıyor ama merak etmeyin. Harry ve Louis'in kısımlarında kimin konuştuğunu belirteceğim :)
İyi okumalar o zmn sanırım ahxhwbbxns💗

Louis 1 yıldır Eleanor ile birlikte ve aynı zamanda bir iş adamı.

Louis ~
Sonunda toplantı bitmişti ve kolumdaki saate baktım, erken bitmişti. Sevinmiştim çünkü Eleanorla güzel bir yemek yemek istiyordum. Dün ki tartışmadan sonra aramız yumuşamıştı ama hala biraz soğuktuk. Ona güzel bir yemek yapacaktım ve işyerinden çıkar çıkmaz marketten malzemeleri alıp eve geçtim. Yorucu bir gündü ama değerdi.Eve geldiğimde Eleanor'u göremedim her zamanki gibi yürüyüşe çıkmış olabileceğini düşünerek aldığım sebzeleri yıkamaya başladım. Yukardan gelen sesle korkmuştum, evde kimse yoktu diye biliyordum ama belki Eleanor'un hala evde olabileceğini düşündüm ve yukarı çıktım. Sesler bizim yatak odamızdan geliyordu kapıyı açtığımda hissettiğim şeyleri anlatmaya gücüm yeter mi bilmiyorum bile.
Bizim yatağımızda başka bir adamla birlikteydi .
Canım yanmıştı, aldatılmıştım.Ne yapacağımı bilemeyip merdivenlerde aşağı inip eşyalarımı toparladım. Daha fazla katlanmazdım.

"Louis bekle açıklayabilirim"

"Neyi açıklayacaksın El yatağımızda başka bir adamla neden çıplak olduğunu mu!"

"Louis gitmeyeceksin değil mi"

"Kalıp sizi mi izlememi teklif ediyorsun bana" dedim ve sinirden güldüm.

O da ne diyeceğini bilmiyordu. İnanamıyordum zaten bıkmıştım sürekli bana attığı triplerden , baskılarından , saçma sapan kavgalarımızdan ama onu seviyordum ve bu çok ağırdı. Onu anlamaya çalışmaktan onu affetmekten bıkmıştı ve eşyalarımı alıp evden çıktım.

Evin yakınlarındaki bi cluba oturdum adı G-A-Y club'tı.Hayır sadece gayler için bir club değildi ondan adını pek umursamamıştım.

Harry~
Her zamanki gibi sıradan bir gündü kafeden çıkıp kilitlemiştim ve sonrada çalışanlara yarınki özel müşteri için bir kaç bilgi vermiştim. Arabada giderken Niall'ın bu sabah söyledikleri aklıma geldi .
'Yalnız bir bok çuvalısın Harry , görmüyor musun kimse seni istemiyor, herkesi kendinden uzaklaştırıyorsun, ailen bile senden bıktı , kimsen yok yıllardır sapsın , kimseyle ilişki kurmuyorsun kafene gidip geliyorsun başka hiç bir şey yaptığın yok kendi küçük hayal dünyanda tıkılıp kalmışsın'
Ağlamaya başlamıştım ve gözlerim buharla kaplandığı için arabayı kenara çekip kendimi sakinleştirmeye çalıştım. Hayır ben hayal gücümde tıkılıp kalmamıştım , ben sadece gerçekleri en gerçek haliyle görmüştüm ve gerçekliğe geri dönmeye korkuyordum.Hayır ben yanlız değildim sadece yine ve yine terk edilmekten , güvenipte sırtımdan bıçaklanmaktan korkuyordum. Niall en iyi arkadaşımdı daha doğrusu tek arkadaşım. Onunla sık sık kavga ederdik ama bu söylediklerini bana daha önce hiç söylememişti , hiç bu kadar ileri gitmemişti . Söylediklerinin doğru olması canımı acıtmıştı .Gözyaşlarımı sildim ve tekrar ettim.

"Korkmuyorum" Korkmuyorum...
Yanlız olmayacaktım , insanlarla tanışıp hayal dünyamdan çıkacaktım. Belkide Niall haklıydı nereye kadar bu böyle devam edebilirdi ki ?Arabadan inip yanımdaki clube girdim "G-A-Y club"

Louis~
Yarım saattir önüme gelen her bardağı kafama dikmiştim. Artık yorulmuştum bu ilişki için çabalamaktan ve tekrar tekrar denemekten ama her seferinde elim boş dönmketen yorulmuştum. İlişkimizin sona yaklaştığını biliyordum ama böyle olmasını istemezdim , gururumla oynamıştı . Beni aramamıştı bile , onun için ne kadar önemli olduğumu siz düşünün artık.Bar masası yuvarlaktı ve ortada barmen vardı.

G-A-Y club// larry stylinsonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin