1.Jak się poznaliście? cz.2

575 23 0
                                    


🥦Izuku Midoriya🥦

Szłaś korytarzem w stronę klasy 1A. Miałaś zanieść swojemu przyjacielowi potrzebne kartki odnośnie przewodnictwa w klasie. Zapukałaś i weszłaś do klasy. Tenya odebrał od ciebie dokumenty i zaprosił abyś spędziła z nim i jego klasą lunch. Usiadłaś koło różowej kosmitki. Wydawała ci się bardzo przyjazna i jak się okazało taka była. Wszyscy z klasy twojego przyjaciela przedstawili ci się i zaczęli z tobą rozmawiać. No prawie wszyscy. Najeżony blondyn i chłopak z biało czerwonymi włosami byli zajęci czymś ważniejszym (czyt. siedzenie i gapienie się w punkt przed sobą). Nagle do klasy wszedł zielono włosy chłopak oznajmiający wszystkim że dzisiejsza ostatnia lekcja zostaje odwołana.
Chłopak nie zauważył cię i przypadkiem trącił cię łokciem w brzuch. Zgięłaś się, a chłopak od razu zaczął przepraszać cię za swoją nieostrożność. Chciał zaprowadzić cię do pielęgniarki, ale ty zaprotestowałaś.
Zielono włosy opamiętał się i przedstawił.
Kiedy opuszczałaś klasę zaczepił cię jeszcze na chwilę i zaproponował wymienienie się numerami. Podałaś mu swój numer miał do ciebie napisać wieczorem. Przeprosił cię jeszcze raz i udałaś się w stronę swojej klasy.

🐙Tamaki Amajiki🐙

Szłaś spóźniona na lekcje ponieważ twoi ukochani bracia nie mogli dojść do porozumienia który z nich zawiezie ich księżniczkę do szkoły. Wyszło na to że poszłaś z buta ponieważ zanim oni by skończyli się kłócić to byś już miała koniec lekcji.
Przechodziłaś obok szafek i zauważyłaś w kącie za szafkami skulonego chłopaka który płakał. Podeszłaś do niego.
-Hej, wszystko w porządku? Pomóc ci jakoś?- zapytałaś z uśmiechem. Ten w odpowiedzi tylko skulił się mocniej wycierając uprzednio łzy i mamrocząc pod nosem że wszystko w porządku. Nie chciałaś zostawiać go tak samego. I tak już byłaś spóźniona na lekcje. Zostałaś z chłopakiem. Usiadłaś koło niego i go przytuliłaś. Chłopak oszołomiony twoim ruchem nie wiedział co zrobić po dłuższej chwili odwzajemnił gest. Zaczęłaś z nim rozmawiać, tzn. ty mówiłaś, a on kiwał głową lub odpowiadał słowami najwięcej 2 sylabowymi. Kiedy chciałaś wstać poślizgnęłaś się i upadłaś na tyłek. Zaczęłaś się śmiać co zrobił również i chłopak. Po chwili kiedy unormowaliście oddechy chłopak pomógł ci wstać. Jak się okazało chłopak jest od ciebie straszy, jest on już w 3 klasie.
Później chłopak chodził za tobą krok w krok na każdej przerwie. Polubiliście się. Nie przeszkadzało ci jego towarzystwo. Zauważyłaś że często łapiesz go jak się na ciebie patrzy.


💜Hitoshi Shinso💜

Przemierzałaś stołówkę z swoją tacką z jedzeniem. Wszędzie było głośno. Podążałaś na koniec stołówki w poszukiwaniu wolnego stolika gdzie nikogo by nie było. Znalazłaś tam stolik przy którym siedział chłopak którego mijałaś codziennie w drodze do sklepu.
-Hej, mogę usiąść z tobą?- chłopak spojrzał się na ciebie tylko i wrócił do jedzenia swojego posiłku. Usiadłaś naprzeciwko niego. Chłopak podniósł głowę w twoim kierunku z niedowierzaniem.
-Idź stąd.-powiedział delikatnie.
-Nie- rzekłaś i wzięłaś się za jedzenie. Chłopak patrzał na ciebie i niedowierzał.
-J-jak ty... jak ty to zrobiłaś!?- zapytał podnosząc głos. Nie wiedziałaś o co mu chodzi.
Porozmawiałaś z nim chwilę i dowiedziałaś się trochę o jego quirk i że na ciebie nie działa. Nie wiedzieliście jak to przyjąć. Rozmawiałaś z nim całą przerwę. Shinso poprosił cię o twój numer. Podałaś mu go i poszłaś w stronę swojej klasy.
Kiedy wróciłaś do domu dostałaś wiadomość od nieznajomego numeru. Okazał się to być numer Hitoshiego. Pisałaś z nim do późna, aż nie zasnęłaś. Bardzo dobrze się z nim dogadywałaś. Z początku sprawiał wrażenie niezbyt miłego i przyjaznego, ale kiedy go poznałaś zmieniłaś o nim zdanie. Zauważyłaś też że strasznie lubi się przytulać. Przytula cię na przywitanie i pożegnanie, często nawet na przerwach kiedy nie ma co robić, jest z niego straszny pieszczoch.


🖤Dabi💀

Dabiego poznałaś kiedy przyszedł na spotkanie razem z Togą. To ona was zapoznała. Spędziliście wspaniały dzień na wygłupach, śmiechach, i zabawie. Na koniec dnia Dabi odprowadził cię do domu ponieważ twierdził że jakiś złoczyńca mógłby cię porwać albo ci coś zrobił . Toga udała się do kryjówki ponieważ Tamura miał dla niej jakieś zadanie. Kiedy cię odprowadził przytuliłaś go i pożegnałaś się z nim.
Tak o to poznałaś Dabiego.

BNHA PREFERENCJEOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz