💥Bakugo Katsuki💥
Cóż Bakugo najpierw zwyzywał brokuła za to że gadał z jego przyjaciółką. Podkreślając wyraźnie ostatnie słowo ,,przyjaciółką'', a później nie odzywał się do ciebie za to że rozmawiałaś z zielono włosym.
🔥Shoto Todoroki❄
On nazwał cię tylko jeden raz przyjaciółką kiedy przedstawił cię swojej mamie. Byliście wtedy u niej w odwiedziny ponieważ siostra Shoto nie mogła jej odwiedzić więc chłopak musiał iść odwiedzić swoją matkę.
🦈Eijiro Kirishima🦈
On mówi to cały czas, w nawiasie mówiąc chwali się że ma taką przyjaciółkę. Jest dumny z tego że ma ciebie.
🥦Izuku Midoriya🥦
On nazywa cię swoją przyjaciółką odkąd ty pierwsza powiedziałaś że jest twoim przyjacielem żeby zezłościć Katsukiego.
🐙Tamaki Amajiki🐙
On powtarza ci to codziennie kiedy tylko nie ma nikogo obok oczywiście. Straszny z niego wstydzioch. Zazwyczaj to ty mówisz że jesteś jego przyjaciółką, a on twoim przyjacielem.
💜Hitoshi Shinso💜
Kiedyś kiedy Bakugo zaczął wyzywać ciebie, Shinso podszedł do niego i powiedział mu coś na ucho po czym podszedł do ciebie i cię przytulił bo widział łzy w twoich oczach. Po czym powiedział ci na ucho że nikt nie będzie obrażał jego przyjaciółki.
🖤Dabi💀
On nigdy nie nazwał cię przyjaciółką ponieważ twierdzi że wiesz o tym że nią jesteś i to wystarcza. Kiedyś kiedy pokłóciłaś się z Togą, stanął po twojej stronie i zaczął wydzierać się na blondynkę że nikt nie ma prawa obrażać jego przyjaciółki. W rezultacie spalił blondynce pół pokoju.