16.Co zrobił kiedy zamieniliście się ciałami?

597 15 1
                                    

💥Bakugo Katsuki💥

Nie wiem czy tylko mnie to nie dziwi?
Olał to i poszedł dalej spać. Później kiedy wstał powiedział że masz liche mięśnie i że chce mu się siku.
Ale w gruncie rzeczy pomógł ci ogarnąć swoją moc, a co najważniejsze włosy.




🔥Shoto Todoroki❄

Obudziłaś go piskiem. Chłopak nie wiedział co się dzieje i chciał użyć swoich mocy lecz stworzył tylko kilka wybuchów. Pomógł ci się ogarnąć i opanować moce. Był spokojny.



🦈Eijiro Kirishima🦈

Spałaś jeszcze kiedy twój chłopak wstał. Budząc się nic nie wskazywało na to że spał sam ze sobą. Kiedy chciał się do ciebie przytulić spadł z łóżka zmieniając się w wilczyce. Zawył przeciągle i tym obudził ciebie. Kiedy wstałaś nie mogłaś uwierzyć w to co widzisz.



🥦Izuku Midoriya🥦

Emmm no ten no
Zemdlał
Za dużo jak na jego łeb. Obudzi się po 3 godzinach jak oblałaś go zimną wodą.



🐙Tamaki Amajiki🐙

Wpadłaś w panikę. Prubował ciebie uspokoić chociaż sam nie mógł unormować swojego oddechu.



💜Hitoshi Shinso💜

Olał cię całkowicie. Powiedział że nie będzie gadał sam do siebie i poszedł spać. Stwierdził że zbzikował.



🖤Dabi💀

Skorzystał z okazji i zamknął się w twoim pokoju wyrzucając cię z niego. Nikt do dzisiaj nie wie co on tam robił. Po ciężkim dniu wzięłaś gorąca i dłuuuugą kąpiel twierdząc że nie wiesz co on robił z twoim ciałem.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
W komentarzach możecie dawać różne pomysły na nowe sceny z jaką postacią.

BNHA PREFERENCJEOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz