19. 14 luty

487 15 2
                                    

(załóżmy że akurat wypadała sobota)

💥Bakugo Katsuki💥

Z samego rana przyszedł do ciebie do domu z wielkim bukietem czerwonych róż, na przywitanie namiętnie i długo całował cię aż prawie nie straciłaś równowagi cofając się i zachaczając o dywan.
Później podarował ci pudełko z czekoladkami. Spędziliście ze sobą cały dzień i co lepsze starał się być dla ciebie miły i mniej upierdliwy niż zawsze. Na koniec dnia poszliście przejść się na spacer. Chłopak prowadził cię dróżką przez las. Kiedy doszliście do polanki zobaczyłaś koc, a na nim naleśniki, gofry i tosty oraz wszelkiego rodzaju dodatki do nich.
Byłaś tak szczęśliwa że z radości skończyłaś na chłopaka który stracił równowagę i upadł na ziemię. Myślałaś że zacznie się na ciebie wydzierać i machać rękoma, a on poprawił twoje włosy które spadły ci na oczy i zaczął się śmiać. Podniosłaś się z niego, on również wstał. Wylądowałaś w jego objęciach. Spędziliście cudownie wieczór. Później wróciliście do domu chłopaka i oglądaliście filmy aż nie zasnęłaś.
Katsuki wziął cię na ręce, a ty wtuliłaś się w niego jak koala, i poszedł z tobą do swojego pokoju kładąc cię w swoim łóżku.

Następnego dnia wszystko wróciło do normy, ale Bakugo stał się bardziej czuły dla ciebie. Przestał się wydzierać o naprawdę nieistotne błahostki jednak dalej cię wyzywał za co obrywał od ciebie.





🔥Shoto Todoroki❄

Z samego rana dostałaś od niego, co jest do niego niepodobne, milion buziaków. Później podarował ci bukiet specjalnie wybierał same niebieskie kwiatki bo wie że uwielbiasz.
Shoto zabrał cię na romantyczną kolację do restauracji. Zjedliście posiłek i udaliście się do kina na film. Ty wybierałaś. Po filmie poszliście do ciebie gdzie pokłócił się trochę z twoim kuzynem, ale to nieistotne.
Spędziliście wieczór we dwoje przytulając się i rozmawiając.




🦈Eijiro Kirishima🦈

Z samego rana kiedy wstałaś i spojrzałaś w swój telefon zobaczyłaś tysiące nieodebranych wiadomości i połączeń od Eijiro. Oddzwoniłaś natychmiast, jednak nie na tyle szybko żeby zatrzymać chłopaka dobijającego się twoim dzwonkiem do drzwi. Wpuściłam go do środka, a ten obsypał cię białymi różami i podarował wielkiego misia z sercem na piersi. Pocałowałaś go na co się zarumienił i uśmiechnął. Zaprosiłaś go do środka.
Wieczorem przygotował dla ciebie kolację. Była naprawdę pyszna. Kiri jest świetnym kucharzem.
Później poszliście na długi spacer.
Kiedy wróciliście przed twoimi drzwiami stał koszyk z karteczką.
Wzięłaś ją i przeczytałaś zawartość.

,,Kocham cię nad życie. Nie mogę bez ciebie żyć. Czy obiecasz mi zostać moją żoną w niedalekiej przyszłości?
Kirishima"

Zajrzałaś do koszyka i zobaczyłaś małego szczeniaczka. Spojrzałaś się na chłopaka z łzami w oczach i go przytuliłaś.

Następnego dnia wyszłaś na spacer mówiąc swojemu chłopakowi, który wczorajszego wieczoru został u ciebie na noc, że idziesz z waszym dzieckiem na spacer.
Chłopak wstał tak szybko jak tylko ciało mu na to pozwoliło i spojrzał się na ciebie z wytrzeszczonymi oczami. Ty za to pokazałaś mu trzymaną w jednak ręce smycz, a w drugiej malutkiego szczeniaczka. Chłopak opadł na łóżko wypuszczając powietrze.




🥦Izuku Midoriya🥦

Myślałaś że chłopak zapomniał całkowicie że dzisiaj są walentynki. Z samego rana przyszedł do ciebie i jedyne co zrobił to cię przytulił i wszedł do środka.
Naprawdę myślałaś że całkowicie zapomniał o tak ważnym dniu.
Wieczorem kiedy się już ściemniło chłopak powiedział że ma dla ciebie niespodziankę i żebyś ubrała się luźno.
Poszliście do niego, ale nie weszliście do domu tylko poszliście na dach gdzie czekała na was mama chłopaka i wasz przyjaciel Shoto.
Była tam przygotowana kolacja. Na wstępie dostałaś bukiet czerwonych róż i czekoladki. Po zjedzeniu kolacji chłopak oznajmił ci że ma dla ciebie jeszcze jedną niespodziankę.
Z racji że ostatnio bardzo chciałaś iść z nim do wesołego miasteczka, a nie mogłaś pójść ponieważ czas ci na to nie pozwalał, więc zabrał więc właśnie w dzień walentynek.
Bawiliście się świetnie. Wygrał dla ciebie specjalnie dużego kolorowego misia. Był przekochany.
Później wróciliście do domu i zrobiliście sobie maraton filmowy.




🐙Tamaki Amajiki🐙

Nie mogliście nigdzie wyjść niestety ponieważ zachorowałaś. Chłopak cały dzień służył ci pomocą. Przytulał całował nawet chodził ci co pięć minut do sklepu. Opiekował się tobą i nie odstępował cię na krok.
Wieczorami kiedy leżała u siebie w łóżku przyszedł do ciebie i wręczył ci białego misia, czekoladki i bukiet białych róż. Przytuliłaś się do niego i w jego objęciach zasnęłaś.
Został z tobą na noc.





💜Hitoshi Shinso💜

Koło południa przyszedł po ciebie wręczając ci bukiet kwiatów, a do tego bombonierkę.
Był podejrzanie radosny. Powiedział że ma dla ciebie niespodziankę.
Poszliście do niego do domu i tam okazało się że kupił ci małego kotka. Cały dzień spędziłaś na zabawie z małym kociakiem. Chłopak był trochę zazdrosny o niego. Kiedy wyszłaś do kuchni zrobić sobie kanapkę, w tym czasie Hitoshi zamknął małego kotka w szafie.
Żeby znaleźć kociaka musiałaś wytulić Shinso. Dodatkowo oczywiście pocałowałaś go czego wogóle się nie spodziewał i spalił buraka.




🖤Dabi💀

Ha pewnie myśleliście że Dabson zapomniał o walentynkach. Otóż nie tym razem.

Nasz kochany tost nie zapomniał o walentynkach. 😎 Zabrał cię przez portal stworzony przez Kurogiriego nad morze. Cały dzień spędziliście na plaży. Świetnie się bawiliście. Do domu wróciłaś opalona i w świetnym humorze który zepsuła Toga czepiając się was przez następny tydzień że jej nie zabraliscie ze sobą.

BNHA PREFERENCJEOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz