Ο Χοσεοκ άνοιξε την πόρτα για σένα και έκατσες στο πίσω κάθισμα. Σε αντίθεση με το φλερτ που είχες γνωρίσει, είδες ένα σοβαρό άντρα που ακολουθούσε πιστά τις οδηγίες του αφεντικού του.
Ο Γιουνγκι βρισκόταν ήδη στη θέση του οδηγού και ύστερα ο Χοσεοκ έκατσε στη θέση του συνοδηγού.
Η διαδρομή ήταν πολύ ήσυχη. Το μόνο που άκουγες ήταν οι μικρές συζητήσεις τους σχετικά με την δουλειά, πράγματα τα οποία δεν καταλάβαινες και καμιά φορά σε ρωτούσαν αν είσαι εντάξει, κυρίως για να δουν αν ζαλίζεσαι ή πεινούσες. Τίποτα περισσότερο.
" Μπορείς να κοιμηθείς, ζουζούνα. Έχουμε μεγάλη διαδρομή μπροστά μας." Λέει ο Χοσεοκ και εσύ μουρμούρισες.
" Δεν είναι κουρασμένη." Αγκώνας πάνω στο παράθυρο, πιγούνι πάνω στην παλάμη και ματιά να κοιτούν παράξενα τους μαυροφορεμένους άντρες. Σταύρωσες τα πόδια σου και μουρμούρισες ξανά.
" Που θα με πάτε; "
" Ο κ.Τζεον δεν σε ενημέρωσε;" απάντησε ο Γιουνγκι.
" Όχι, δεν μου είπε κάτι. Δεν θα πάμε στην έπαυλη του;" Τα μάτια του οδηγού σε κοιτούν μέσα από το καθρέφτη και εσύ τον κοιτάζεις πίσω μέσα από τα γυαλιά σου. Νιώθεις ότι κάνετε διαγωνισμό για το ποιος θα λυγίσει πρώτος και θα κοιτάξει άλλου.
" Μάτια στο δρόμο, κύριε οδηγέ." Απαντάς και ο Γιουνγκι γυρίζει το βλέμμα του.
" Ο Τζεον δεν είπε κάτι, οπότε μπορούμε να της πούμε. Δεν έχει άλλη επιλογή, όπως και να χει." Λέει χαλαρά και ο Χοσεοκ κουνάει τους ώμους του. Φαίνεται πως δεν νοιάζεται πολύ σε αντίθεση με τον συνεργάτη του.
" Πάμε στη «βάση», ζουζούνα. Ένα ξενοδοχείο που ανήκει στον Τζεον, το οποίο δεν είναι και πολύ ξενοδοχείο.. αλλά τέλος πάντων. " Μουρμουράει περισσότερο στον εαυτό πάρα σε σένα.
" Α, έχει και ξενοδοχείο; Έπαυλη, καζίνο, κρουαζιερόπλοιο και τώρα ξενοδοχείο. Υπάρχει κάτι που να μην έχει αυτός ο άνθρωπος.. " Ρωτάς και ο οι δυο άντρες γελούν.
" Μη ξεχνάς το κλαμπ που κατέστρεψε η πρώην του. Αν και είμαι σίγουρος ότι έχει πολλά ακόμα.. "
Αφήνεις ένα χαχανητό. Το κλαμπ που σε έβγαλε "ραντεβού", στο οποίο είδες τον Τζιμιν να δουλεύει ως μπάρμαν και έγιναν οι αγώνες δρόμου;
" Γιατί δεν μου κάνει εντύπωση.. "
" Έτσι, είναι ο κύριος Τζεον. Έχει πολλά μυστικά. " Λέει ο Χοσεοκ και γυρνάει το σώμα του για να σε κοιτάξει πίσω.
YOU ARE READING
Troublemaker | Jeon Jungkook BTS
FanfictionΌταν ένας αρχηγός μαφίας έχει εμμονή μαζί σου, αλλά η απληστία και ο εγωισμός του θα βάλει σε διάφορες περιπέτειες.. *σεξουαλικη ένταση σε κάθε κεφ*