24

1.2K 77 12
                                    


ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ: ακατάλληλη γλώσσα, βίαιες σκηνές, τοξική σχέση (το 'χουμε κτλβ όλοι), 1.500+ λέξεις

Ο Τζανγκουκ καθόταν πάνω από το κλειστό σου παράθυρο και σε κοιτούσε σαν τον χάρο.

"Βγες έξω. Πρέπει να μιλήσουμε. "

Είπε για πολλοστή φορά, επαναλαμβανοντας τις ιδιες λέξεις ξανά και ξανά. 

" Πρέπει να σου κόψω τα πόδια για να σε δω να σερνεσαι από πίσω μου."

Ψυθυρισε στον εαυτό του ενώ το όπλο του ακούμπησε πάνω στο τζάμι, στοχεύοντας το κεφάλι σου. 

Αφού σε φίλησε και πυροβόλησε τις κάμερες, βρήκες την ευκαιρία να κλείσεις ξανά τον εαυτό σου μέσα στα αλεξίσφαιρα τζάμια του τζιπ, τα οποία ήταν το μόνο πράγμα που ήταν σε καλή κατάσταση. 

Το κεφάλι σου καθόταν πάνω στο τιμόνι, ενώ τον κοιτουσες με άψυχα και κουρασμένα μάτια. 

" Άνοιξε το γαμημενο στόμα σου και απαντά, μωρό μου. Πρέπει να σε κάνω να υποφέρεις για να γίνω ο σωτήρας σου.. Γιατί δεν με υπακους γαμωτο"

Μιλούσε στον εαυτό του και εσύ συνεχίσεις να τον κοιτάς, χωρίς καμία ενέργεια. Δεν καταλάβαινες τι σου έλεγε. Το μονο που ήθελες ήταν να φύγεις από εδώ. Αλλά το μυαλό σου είχε κολλήσει, δεν μπορούσες να σκεφτείς ένα τρόπο διαφυγής. 

" Πες κατι. Χάνω την υπομονή μου, μωρό." Αναστέναξε και φυσηξε μερικές τούφες πίσω. 

Στην αρχή, προσπαθησες να του μιλήσεις αλλά ήταν μάταιο. Δεν σε άκουγε. Ήταν απορροφημένος στο δικό του κόσμο, εξηγώντας τους τρόπους που θα σε κάνει να υποφέρεις αν δεν τον ακολουθήσεις. 

" ΠΕΣ ΚΑΤΙ ΓΑΜΩ. "

Κλωτσάει την πόρτα σου, φέρνοντας σε ξανά στην πραγματικότητα. 

Τον βλέπεις να περπατάει προς την άλλη μεριά του αυτοκινήτου, ενώ φωνάζεις. 

" ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΌΤΙ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΠΑΙΖΕΙΣ ΜΑΖΙ ΜΟΥ."

Στεκεται στην πόρτα του συνοδηγού, την οποία αρχίζει να χτυπά για να την ανοίξει.

"ΚΆΘΟΜΑΙ ΚΑΙ ΒΆΖΩ ΠΆΝΩ ΑΠΟ 50 ΑΝΤΡΕΣ ΝΑ ΚΟΙΤΆΞΟΥΝ ΓΙΑ ΜΙΑ ΓΑΜΗΜΕΝΗ ΓΥΝΑΊΚΑ ΚΑΙ, ΑΦΟΎ ΈΚΑΝΑ ΤΌΣΟ ΚΌΠΟ ΝΑ ΣΕ ΒΡΩ ΤΌΣΟ ΣΥΝΤΟΜΌΤΕΡΟ ΔΥΝΑΤΌΝ, ΑΚΌΜΑ ΑΡΝΕΊΣΑΙ ΝΑ ΕΡΘΕΙΣ ΜΑΖΙ ΜΟΥ." 

" Τζανγκουκ, ηρέμησε. Βγαίνει καπνός από τα αυτιά σου."

Απαντάς βαρετά, καθώς ήξερες ότι δεν υπήρχε τρόπος να μπει μέσα. Είχες κλειδώσει το αυτοκίνητο και τα παράθυρα ήταν αλεξίσφαιρα. 

Troublemaker | Jeon Jungkook BTS Where stories live. Discover now