25

1.3K 76 9
                                    

ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΊΗΣΗ : ακατάλληλη γλώσσα, αίμα, ο τζκ σκοτώνει όποιον θλ, 3.900+ λέξεις

Καλή ανάγνωση!

Σφίγγεις τα δόντια σου, ενώ ο θυμός και το μίσος ωθούν την αδρεναλίνη σου σε νέο επίπεδο. Ήσουν τόσο τσιτωμενη και νευριασμενη που ένιωθες τον πονοκέφαλο να γίνεται όλο και πιο έντονος.

" Σε βρήκα. " Λες μέσα από το σφιγμένο σου στόμα και τραβάς το φρένο απότομα. Το αυτοκίνητο σταματά. Σκουπίζεις το υγρό σου πρόσωπο και παίρνεις τα κλειδιά του τζιπ, καθώς κλωτσάς την πόρτα ανοιχτή.

Κατεβαίνεις κάτω και τρέχεις με αδύναμα πόδια προς το αυτοκίνητο που είχε συγκρουστεί με το δέντρο. Οι πόρτες είναι ανοιχτές και οι σακοι έχουν πεταχτεί έξω.

" Μη πεθάνεις πάνω μου, μικρέ." Βάζεις τα κλειδιά ανάμεσα στα δόντια σου και χώνεις τα πονεμενα και ιδρωμένα χέρια σου μέσα στους τεράστιους προστατευτικους σάκους.

Βογκας δυνατά και τραβάς το ακίνητο σώμα έξω με δυσκολία.

"Έλα γαμωτο! Βγες έξω πανάθεμα σε!" Ουρλιαζεις απελπισμένη καθώς τραβάς με όλη σου την δύναμη, αλλά δεν μπορείς να τον βγάλεις έξω.

"ΑΝΤΕ ΓΑΜΩ ΘΑ ΜΕ ΒΡΕΙ" Οι προσπάθειες σου φαίνονται ματαιες καθώς φαίνεται ότι είσαι ανίκανη να τον βγάλεις από εκεί. Η απελπισία και ο τρόμος σου χειροτερευουν, ενώ τα δευτερόλεπτα παίρνουν και δεν έχεις κάνει τρομερή πρόοδο. Δαγκώνεις τα κλειδιά στο στόμα σου και βάζεις τόση πολλή δύναμη που η μεγάλη φλέβα του λαιμού σου τιναζεται έξω.

" Βγες σε παρακαλώ!" Κάνεις δύο βήματα πίσω όταν βλέπεις ότι έβγαλες έξω τα χέρια σου και σιγά σιγά το ματωμένο αδύνατο σώμα του ψυχανωμαλου γλιστράει έξω από το αυτοκίνητό του.

Τον αφήνεις κάτω στο χώμα και σχεδόν ξερνας από το θέαμα μπροστά σου. Τα ρούχα του έχουν γίνει κουρέλια με κόκκινο χρώμα και βλέπεις ότι παίρνει βαθιές και αργές ανάσες. Τα μάτια του ανοιγοκλεινουν και κοιτάει γύρω του τρομαγμένος, εξετάζοντας τον χώρο που βρίσκεται.

" Μ-Με έσωσες.. Γι-Γιατί ε-εσύ.. Τ-Το εκ-έκανες ε-επειδή.."

" Μη μιλάς. Εκτός αν θες να πεθάνεις γρηγορότερα." Πέφτεις στα γόνατα σου και βγάζεις την μπλούζα σου.

Αν και είναι μισό-νεκρός, βλέπεις ότι το πρόσωπο του γίνεται κόκκινο σαν τη ντομάτα μόλις βλέπει τι κρύβεται κάτω από το λεπτό ύφασμα.

Troublemaker | Jeon Jungkook BTS Where stories live. Discover now