32

858 61 6
                                    

ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΊΗΣΗ: ακατάλληλη γλώσσα, 2.500+ λέξεις

Ο Τζανγκουκ περίμενε υπομονετικά να ακουσει νέα σου ή του Τζιμιν, αλλα τίποτα από τα δύο δεν ερχόταν σύντομα.

Η ωρα περνούσε αργά και βασανιστικά και δεν μπορούσε να σκεφτεί τι άλλο να κάνει από το να σε περιμένει σιωπηλα μέχρι να βγεις από το χειρουργείο.

"Ο κύριος Τζεον;" Ακούει το ονομα του και ανοίγει τα μάτια του.

"Ναι γιατρέ. Τελειώσατε;" Σηκώνεται από την καρέκλα του λίγο συγχυσμενος καθώς φαίνεται ότι τον είχε πάρει ο ύπνος.

" Ναι, κ.Τζεον. Η γυναικα σας πάλεψε σκληρά, αλλα τα κατάφερε. Το χειρουργείο κύλησε ομαλά."

Ο Τζανγκουκ χαμογελαει και βγαζει έξω το χερι του, κάνοντας μια γερή χειραψία με τον γιατρό.

"Ευχαριστώ πολύ. Σας χρωστάω τα πάντα. Το μωρό είναι καλά;"

Ο γιατρός δεν μπορεί να κρυψει το χαμόγελό του. Πρώτη φορά χειρουργει μια ασθενή τόσο υψηλού προφίλ. Μιλάμε για την γυναικα ενός επιτυχημένου επιχειρηματία, ο οποιος προέρχεται από μια πολύ πλουσια οικογένεια. Πρέπει να είναι η τυχερή ημέρα του νοσοκομείου. Ο τύπος μυριζε λεφτά μίλια μακριά.

"Ναι, όλα πήγαν άψογα. Βέβαια, οι τραυματισμοί της ηταν αρκετα σοβαροί."

Ο Τζανγκουκ δειχνει ανήσυχος και αμεσως ρωτάει τον γιατρό για περισσότερες λεπτομέρειες.
"Τι εννοείτε; Θα υπάρχουν προβλήματα με την ανάρρωση της;"

"Οχι απαραίτητα. Το περπατημα της, πιστεύω, θα επανέλθει γρήγορα με την κατάλληλη αγωγή. Φυσικά είναι και το θέμα της εγκυμοσύνης, οπότε ίσως χρειαστεί λιγη περισσότερη ξεκούραση."

"Αυτα είναι ευχάριστα νέα." Σχολιαζει ο Τζανγκουκ καθως σκέφτεται πόσο χρόνο θα έχετε μαζί.

"Αυτο που με προβληματίζει είναι.." Καθαρίζει λίγο το λαιμό του και βγαζει από την λευκή του ρόμπα ένα σακουλάκι.

"Βρήκαμε κάποια μικρα θραύσματα γυαλιού στο κεφάλι της και χρειάστηκε να κάνουμε αρκετά ράμματα. Μήπως ξέρετε πότε μπορεί να της συνέβη κάτι τέτοιο;" Ο Τζανγκουκ παίρνει το σακουλάκι και κοιταζει τα μικρα γυαλιά που βρέθηκαν μέσα σου.

"Την τελευταία φορά που την είδα.. " Ξεροκαταπινει ο Τζανγκουκ καθως θυμάται εκείνο το βράδυ που το κανατε για πρώτη φορά.

"Ναι.. πονουσε το κεφάλι της.. Μια κοπέλα έσπασε ένα μπουκάλι πανω της.. πριν 3 μήνες.. " Ο γιατρός προσπαθεί να κρυψει το σοκ και αρχιζει να ρωτάει περισσότερες ερωτήσεις για το περιστατικό.

Troublemaker | Jeon Jungkook BTS Where stories live. Discover now