Γειααα!!
1. Θα κάνω ένα διάλειμμα από το wattpad για λίγο καιρό...! Δεν ξέρω πότε θα δημοσιεύσω νέο κεφ, αλλά θα προσπαθήσω να γράφω αυτό το διάστημα.
2.Δεν είμαι πολύ ευχαριστημένη με αυτό το κεφάλαιο, αλλά ελπίζω να το ευχαριστηθείτε και αναρωτιέμαι τι σχόλια θα γράψετε.
Καλή ανάγνωση!!!
Προειδοποίηση: ακατάλληλη γλώσσα, σεξουαλική ένταση, 6.5k+ λέξεις
Μερικές ώρες αργότερα
(στο σαλόνι του πλοίου χαχα δεν ξερω τις ορολογίες...)
"Εσύ είσαι η υποψήφια νύφη, σωστά;"
Το σοκολατένιο σου ρόφημα φεύγει από την μύτη σου όταν ο γιατρός βρίσκει ευκαιρία να ανοίξει συζήτηση μαζί του.
" Ο-Ορίστε;"
Καλύπτεις τα ρουθούνια σου ντροπιασμενη που ένας κούκλος σαν και αυτός είδε κάτι τόσο αηδιαστικό, αλλά δεν περίμενες να ακούσεις κάτι τέτοιο.
" Μην αγχώνεσαι. Ο Τζανγκουκ μου έχει πει αρκετά πράγματα για σένα."
Ο Σεοκτζιν ανάβει ένα τσιγάρο και γυρίζει το κεφάλι του από την αντίθετη κατεύθυνση για να μην σε ενοχλήσει ο καπνός.
"Τι σου έχει πει για μένα;"
ρωτάς καθώς σηκώνεσαι από την θέση σου για να πιάσεις μια χαρτοπετσέτα και να σκουπίσεις το πρόσωπο σου.
Ο Σεοκτζιν χαμογελάει αυτάρεσκα και φυσάει τον τοξικό καπνό στον αέρα.
"Είσαι περίεργη να μάθεις;"
"Θα μου έδινες μερικές χρήσιμες πληροφορίες για να τον καταλάβω καλύτερα."
απαντάς διπλωματικα και ο Τζιν αντιλαμβάνεται ότι αμύνεσαι.
Η πρόταση ψεύτικου γάμου ήταν μυστικό. Λογικό είναι να σκεφτείς ότι πολύ λίγα άτομα από τον κύκλο του θα γνώριζαν ότι ψάχνει ψεύτικη νύφη.
Όμως δεν ξέρεις τίποτα για αυτόν τον γιατρό.
Το μονο που έχεις καταλάβεις για αυτόν είναι η εξυπηρέτηση του. Όταν ο Τζανγκουκ λιποθύμησε, έτρεξες με την πετσέτα έξω, ζητώντας την βοήθεια του. Ο Τζιν, μάλιστα, υποψιαστηκε ότι εσύ του έκανες κάτι, αλλά μετά κατάλαβε ότι λιποθύμησε από τον υψηλό πυρετό.
"Δεν χρειάζεται να με φοβάσαι. Ο Τζανγκουκ και εγώ γνωριζόμαστε από παιδιά, δεν υπάρχει λόγος να μου κρύψεις κάτι. Τα ξέρω ήδη όλα."
YOU ARE READING
Troublemaker | Jeon Jungkook BTS
FanfictionΌταν ένας αρχηγός μαφίας έχει εμμονή μαζί σου, αλλά η απληστία και ο εγωισμός του θα βάλει σε διάφορες περιπέτειες.. *σεξουαλικη ένταση σε κάθε κεφ*