~10~

151 6 0
                                    

SELAĞĞMM BİRDEN AKLIMA BİŞİ GELDİ VE YB ATIORUM


OLAY KOMPARTIMANDA DEVAM EDİYOR

Draco ron'a ters ters bakıyordu pansy Tom ile beraberdi.O sırada kompartımana kabarık dolgun saçlı bir kız girdi kız hoş ve tatlıydı.
X:Selam beni Tom abi yolladı.

Mia:Tom abi derken Riddle olan Tom mu?

X:"Evet,evet Mia sen olmalısın seni merak etmiş beni size bakmam için yolladı iyiyseniz ben gidiyorum."kız tam gideceği an Mia arkasıdan seslendi.

Mia:"Bekle!Şey dur yani tanışalım senle o kadar gelmişsin dimi arkadaşlar"Mia dracoyu kaydırdı ve yanına kaydı eliyle yanını gösterdi.

X:"Peki oturayım madem bu arada daha önce Riddle soyadını duymamıştım kimlerdensiniz?"kız aşırı tatlı konuşuyordu ve Mia kızı aşırı sevmişti.

Mia:"Şey biz Voldemort'un yani Marvolo Riddle'ın çocuklarıyız'(voldinin adı Marvolo olacak)

X:"nE şakamısınız siz oha inanamıyorum"kız sevinmişti genellikle kim olduğumuzu söylediğimiz de bizden korkarlsrdı bu kız anormaldi.

Mia:"Bizden korkmadın mı?"

X:"Hayır hayır sizin büyük büyük babanız salazar slytherin dimi?"kız bunları nerden biliyordu acaba

Mia:"Evet ama sen bunları erden biliyorsun?"
(Gençler salazar voldinin dedesi annesi salazarın kızı, Tom Riddle ile evlenio sonra voldi oluo sonra biz işte slklssspmaşsşkxşsm)

X:"Bu arada ben kendimi tanıtmadım Astoria Greengrass" kız bana gülümsedi.

Mia"Memnun oldum"dedim ve gülümsedim o sırada abim ve pansy valizlerle kapıyı açtı inmemiz lazımdı

Tom"Astoria senin valizleri bizde Mia ve draco kalkın hadi"

Astoria:"Teşekkür ederim Tom abi"kız kapıdan çıktı ve pansy konuşmaya başladı.

Pansy"Astoria bugün sana çok iş koştuk ama Mia ve Draco buraları bilmiyor biz 3.sınıf olduğumuz için 3. sınıflarlayız sizinle olamayız onlar seninle olsun odanız beraber olcak babam Dumbledore ile konuştu."

Astoria"Tamam pansy abla biz gideriz sorun yok"Astoria o sırada valizini alıyordu bizde trenden inmiştik draco ile abim arkada valizleri taşımaya çalışıyordu
O sırada dev bir adam bizi karşılardı o çok korkunçtu draco öyle öyle ortalığa bakınıp duruyordu.
Mia"DRACOOĞĞĞĞ",manyak gibi kulağına bağırdım draco birden irkildi ve bizim ürettiğimiz kelimeyi kullandı
Draco "TÖBESTEYŞIN"birden etraftaki herkes bize baktı ama hemen önlerine döndüler arkamızda Astoria duruyordu.

Astoria: Uyudunuzmu?Geldik o Rubeus Hagrid buranın bekçisi gibi birşey korkmayın aşırı iyidir."

Mia tam konuşucakken Hagrid konuşmaya başladı.

Hagrid:Yeni gelen 1.ci sınıflar buraya kayıklara binin


Ehehehe burda bitiriom adi öpüldünüzzz

DRACO MALFOY İLE HAYAL ETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin