~15~

102 3 2
                                    

Bebiklerim isimleri ben uydurcam haberiniz olsun:)

Birden yataktan fırladım.Yüzüm ter içindeydi.Başımda Daphne ve Astoria vardı.Daha doğrusu ikizim olan Daphne ve benden nefret eden benden 2 yaş küçük kardeşim olan Astoria , Daphne direk anneme bağırmıştı.Birden kafama dank etti..Ben Riddle değildim Draco ile ne arkadaştık nede başka birşey annem Bellatrix değildi abim Tom değildi Astoria düşmanım değildi.Herşey rüyaydı demek ki..

Daphne hızlıca konuşmaya başladı laf arasında da beni kontrol ediyordu.O sıra odaya "BUM!"diye annem dalıverdi.Hızlıca ateşime baktı beni kaldırdı sırtımı kontrol etti.Ne olmuştu herkes başımdaydı böyle?

"Bebeğim iyi misin?"annem endişeli gözlerle elleriyle yüzümü arasına aldı ve yatağıma oturdu.

"Anne?N'oldu bana?"Anneme soran gözlerle bakıyordum,birden yatakta doğruldum ve annem söze girdi tekrar.

"Adrianne?Hatırlamıyor musun?"Bir dakika?!Benim adım Adrianne'miydi?

"Hayır..Hi.hiçbirşey hatırlamıyorum!"Evet kelimenin tam anlamıyla sıçtık o sırada Daphne söze girdi Astoria gitmişti.

"Adrianne sen şimdi hogwarts'ı,slytherin'i,hermione'yi,CEDRİC'İ,hatırlamıyor musun?"Bir dakika ikinci bir şok geliyor?Cedric?Ben normal hayatımda ced'e mi?Aşıktım?

"Hayır tabii ki!Hogwarts'ı vesaire onları hatırlıyorum ama.."Annem korkarak yüzümü bakıyordu o sırada ikiside ellerimi tutuyordu.

"Eee,neleri hatırlamıyorsun?"Evet ne diyecektim"Ben riddle'ların kızın slytherin varisi değil miyim?Falan mı?

"Nasıl söylesem..annemi seni ve astorai'yı tam anlamıyla hatırlamıyo-"O sırada annem sözümü kesti.

"NASIL NE DEMEK!KİMİ HATIRLIYORSUN?"Annemin gözlerinden kan fışkıracaktı neredeyse,tekrar konuşmaya başladım.

"Daphne?Draco Malfoy kim?"Annem ve Daphne birden şok içinde bana döndüler ve söze Daphne başladı.

"Senin hani çok dikkatini çeken bir çocuk vardı ya?Birde hani şu ASTORİA'NIN sevdiği çocuk!O işte"Hassiktir ciddi olamaz!

***

Ardan 2 gün geçti tabii bazı şeyler oldu...Annemler Malfoylar ile aile dostu çıktılar ve benim bir hastalığa yakalandığım öğrenildi.Hastalığım muggle dünyasında tedavi edilecekmiş.Psikolojik bir sorun diyebiliriz.Draco ve ailesi evimize geldiler dün akşam annem benim için çağırdı tam anlamıyla rüyamda ki gibiydi.Aşırı MÜ-KEM-MEL eee tabii ki Astoria gördüğü gibi yapıştı çocuğa ama çocuk hiç pas vermedi gelip önce Daphne'ye sarıldı ardından da bana sarıldı.Astoria çıldırdı kesin,neyse yemeğe oturduk falan cissy rüyamda ki gibi aşırı tatlı,mütevazi,sakin ve çok asil..

Bay Malfoy kayınbaban olur kendisi,ne diyosun sen Adrianne! HAYIR!Ben demiyorum sen yine boş boş konuşmaya başladın iç ses! Olsun boş konuşsam bile eğleniyorsun sende hadi ama! Off sus yeter! Tamam ya ne dedim ALT ÜSTÜ doğruları dedim neden bu kadar kastın? Susacak mısın? Neyse devam edelim;

Masaya geçtik oturduk annemler ilk defa sakindi.Bu çok olan birşey değil yani huzur genel de akşamları masada kaos olur ya da kimse olmaz herkes odasına çekilir kısacası bir aile ortamı yok..Ama gördüğüm kadarıyla malfoylar aşırı güzel bir aile birbirlerine sadıklar ve gerçekten birbirlerini seviyolar.Gibi görünüyorlar Adrianne!Şu gerizekalılığını bir kenara bıraksan artık çünkü bıktım ben! Neyse iç ses ile tartışmayacağım;

Bay Malfoy bana ve Daphne'ye derslerimi sordu masada Astoria'nın adı geçmedi şuan içten içe kriz geçirmiş olmalıydı..Annem ve babam draco'nun bana sahip çıkmasını istediler?! Kızım manyak mısın?Rüyanda aşıkmışsın bak şimdi şans senden yana astoria çatlasında görelim bak şansa..İç ses n'olur sus çok konuşuyorsun!

Yemek yenildi herkes masadan kalktı ve salona geçti babam ve Bay Malfoy odalarımıza gitmemizi istedi anlaşılan özel bir mesele konuşulacaktı.Biz de hepimiz benim odama gittik çünkü en büyük oda şans eseri bana verilmişti çünkü Ehehehe kızım sende de bir şans var he!

İç ses yine boş konuşuyordu o sırada draco sessizliği bozup lafa girdi.

"Adrianne sen slytherin'desin değil mi?Yoksa yanlış mı hatırlıyorum?"Yok be kocacım ben hufflepuff'tayım İÇ SES SEN NE DEDİN?

"Evet,slytherin'deyim genelde Daphne ile beraber olduğum için çok görünmem zaten derslerde de pek konuş-"Astoria sözümü böldü ondan nefret ediyorum!Biliyor musun?Bende İlk defa mantıklı konuştu?!

"Sen zaten ne zaman insan canlısı oldun ki?"Astoria'yı dövmek için neden arıyordum nedenide bu olacaktı sinirimi aşmasına ramak kaldı vallaha dayağı yiyecek benden!

"Astoria söz bölme!Ayrıca sen neden bizlesin?Bizden küçüksün odana gitsene!"Draco kaşları çatık sinirle Astoria'ya bakıyordu Astoria sanki vurulmuş gibi şaşkınlıkla draco'ya baktı ve odadan birşey demeden çıktı.Vay be enişte gibi enişte! Bak kovdu tak diye işte öyle ağzına sıçarlar Astoria:)))

"Draco ne yaptığını sanıyorsun?!"Daphne bu yaptığına karşı çıkmıştı ama benim keyfim yerindeydi gayet,Draco Daphne'ye baktı ve konuştu

"Birşey yapmadım"dedi ve pişkin pişkin sırıttı salak Kızım kocana niye öyle dedin ayıp aaa çık,çık,çık

Daphne odadan çıktı ve draco ile tek kaldık..



EN GÜZEL YERDE BİTİRMEYİ SEVİOM BEBİKLERİM KİTAP DEİŞTİ BÖYLE AZINIZA SIÇARIM İŞTE AĞLAYIN BIBI SŞOFDHIWEUGFIŞEWPF

DRACO MALFOY İLE HAYAL ETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin