~13~

109 6 0
                                    

Ortak Salonda pancy ile oturmuş elimdeki çiziklere bakıyorduk.Pancy yeni öğrendiği bir büyüyü elime söyledi ama daha değişik birşey oldu.Birden yeşil ışık çıkıverdi elimden ardından bir hortum gibi oldu.Ve sanki büyülü bir ekran oldu birden oraya baktım OLAMAZ ASTORİA'NIN BANA YAPTIKLARI GÖRÜNÜYORDU.Draco ve tom astoria'yı tutmuştu,abim asasını astoria'nın boğazına dayamıştı.

Birden jennifer ortaya atladı.

Jennifer:"Profesör dumbledore durdurun şunu!"dedi bağırarak ve yanıma geldi.

Jennifer ve pansy:"Kalk mia'yı götürelim krizi tutucak yine"dedi ve beni hızlıca oradan götürdüler kimsenin yüzüne bakamadım.Birden yanağımda bir ıslaklık farkettim neden yanağım ıslakt-TABİ YA AĞLIYORDUM.

Odaya girer girmez kızlar beni banyoya attı.Orada tamı tamına 5 saat oturdum kendimle yüzleşmek için..Banyoya girer girmez dediğim gibi kapıyı kapadım dolaptan 3 tane ilaç aldım ve hepsini tekte yuttum.Yere oturdum dizlerimi kırdım kapıya dadandım.Öylece saatlerce oturdum ne olduğunu hatırlamıyordum tek hatırladığım pancy ile jennifer'ın kapıyı açmam için 2 saat boyunca uğraşları ve bağırışları..

Birden kafama dank etti ..

Kalktım kapıyı düşünmeden açtım.Ve karşımda kapıya dadanmış draco, pancy, abim ve jenn üstüme düştü.

Draco:"Mia güzelim iyi misin?" draco endişeyle beni süzdü.

-Neden sordun?

Draco bana "ne demek istiyorsun "bakışı attı,sakince normalmiş gibi ayağa kalktım ve yatağıma oturdum çekmecemi açtım ve konuşmaya başladım.

-Bazı şeyler yala olabilir..mesela babamın bana muggle dünyasında teşhis koydurttuğu psikolojik hastalık..NEDEN HASTA DEĞİLİM,NEDEN SADECE HASTALIĞIMIN OLDUĞUNU SÖYLEYİNCE ÜRPERİYORUM,NEDEN İNSANLARDAN KORKMUYORUM AÇIKLAYIN...BU HASTALIK GERÇEK DEĞİL SADECE 2 HAFTA ÖNCESİNE KADAR BÖYLEYDİM O ZAMANLAR BABAMLA HASTANEDE SERUM YEMİŞTİM ACABA SİHİRLE HASTA FALAN MI EDİLİYORUM ,PANSY SEN BABAMLA KONUŞTUN AÇIKLASANA BİLİYORMUYUDUN?HASTA OLMADIĞIMI ABİMDE,JENNİFERDA ..O GERİZEKALIDA BİLİYORDU.

gerizekalı diyince herkes dracoya bakmıştı.O ise sadece bana bakıyordu..

DRACO MALFOY İLE HAYAL ETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin