Selam! Nasılsınız? Biliyorum buralarda değilim ama bugün 2 bölüm yazmayı düşünüyorum! Sizlere güzel haberlerim var. Kitap'ta Çapulculara da yer vereceğim. Ve bugün ki bundan sonra olan bölüm de
Karanlık Taraf'ın Gerçek YüzüYer alacak umarım beğenirsiniz! Sizleri seviyorum!
2 Ay sonra;
Gerçekten kötüyüm. Ama gerçekten... Kendimi iyi hissedemiyorum, sürekli uyumak istiyorum. Hogwarts artık benim için kurtarıcı evim değil. Burada gülmek istiyorum, komik hatta gülme krizlerine girilen söylentilerde yüzüm bir mimik dahi oynamıyor. Annemi özledim. Babamı da... Onların evde ilk dans edişini, ilk kavgalarını, ilk yemek yapışımızı, ilk aile etkinliğimizi çok özledim. Annemin sesini unutmaktan çok korkuyorum. O güzel sesi Black'ler ile Malfoy'ları temsil eden siyah beyaz saçlarını kokusunu herşeyini özledim...
Günlüğümü yazarken odaya blaise daldı ani bir korkuyla defteri kapadım ve kapıya baktım.
"Gerçekten korktum Zabini."
"Benden niye korkasın ki?"
"Odaya ani bir şekilde dalınca-"
"He, anladım. Adri seni çağırdı gelsene bir." dedi ve odadan hızlıca çıktı onun arkasından çıktığım da koridoru terkediyordu, kapımı kapattım asamı cübbemin içine koydum ve yavaşca koridorun soluna doğru yürüdüm, yürüdüm, yürüdüm ardından yukarı doğru çıkmayabaşladım birkaç basamak çıktım ve kapıyı açıp ortak salona girdim girdiğim an konfetiler ve insanların
İYİ Kİ DOĞDUN DRACO!
Diyen seslerini duydum ve ben anın şokuyla dona kaldım. Sonrası küçük bir tebessüm ve herkesin üstüne koşup sarılışımla devam etti. Duygusuz Draco Malfoy arkadaşları ile sarılıyor ve uzun zaman sonra ilk defa gülüyordu.
"Siz gerçekten mükemmelsiniz..."
"Kaç yıllık arkadaşımızsın Draco! Bir zahmet doğum gününü kutlayalım."
Herkese gülümsediğim sırada görüş alanıma mükemmel bir şey göründü. Adrianne...
Kalkıp ona sarıldım o da bana sarıldı ve onun arkasından kocaman servis arabasının üstünde 16 yazan üstünde Adri ile benim resmim olan yeşil krem şantiyle süslenmiş 2 katlı aşırı tatlı bir pasta göründü. Sarılmayı bıraktık ve yavaşca pastanın önüne gittim herkes etrafıma toplandı. Millet Dilek tut! diye bağırınca hızlıca bir dilek diledim ve pastayı üfledim.
2 Saat sonra;
"Ben sana içme dedim abi manyaksın cidden çıldıracağım gidip Adriye ona aşık olduğunu söyledin!" Blaise yine boş boş konuşuyordu ona aldırmadım
"Ulan ben seviyorum rezil olan benim sanane-" Dememle yere düştüm dengemi sağlayamıyordum ve destek almam lazımdı. Tekrar konuşmaya başladım.
"Bana adriyi getir" Ağzımı yaya yaya konuşuyordum ve sürekli bağırıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DRACO MALFOY İLE HAYAL ET
FanfictionHayatınızın fake'ini atıcam size. Sadece kitabımı okuyun.