~18~

78 2 0
                                    

Draco'nun ağzından devam;

"Cidden çok zor"dedim, hayattan bıkmış sesim 2 yılın o verdiği tüm yorgunluğunu sesime vererek.
"Beraber atlatacağız, her zaman yanındayım biliyorsun."dedi ve yüzünde buruk bir gülümsemeyle bana baktı.
"Çok yoruldum artık herşey çok zor annem yok babam denilen adam Azkaban'da sadece sen varsın başka kimsem yok" dedim ve gözümden bir damla yaş yavaşca yanağımda süzülmeye başladı.
Adrianne hemen bana sarıldı, alnımı öptü beni rahatlatmak ta bir numara kokusu beni ayrı rahatlatacak derece huzur verici...
Yaklaşık 1 saat kadar sarılarak konuştuk bana destek oluyordu. En son yağmur aşırı derece yağmaya başlayınca okula girmemiz gerektiğini düşündük yani daha doğrusu o düşündü beraber kalktık okula doğru girdik derslere girmedik zaten anladığım sayılmazdı. Adrianne öyle şeyler söyledi ki cidden haklıydı,artık kendime gelmeliyim önümde son 3 senem sonra bu okuldan gideceğim Adrianne'yi yanımda götüreceğim beraber başka bir yerde hayat yaşayacağız.

Slytherin ortak salonuna geliriz.Pansy,Tom,Crabbe,Goyle,Blaise de oradadır.

"Selam çocuklar biz geldik"

"Hoşgeldiniz adri!"

Bu blaise ne yaşıyor? Neden bu kadar mutlu bir şekilde selam verdi?

"Draco! Gel yanıma birşey söyleyeceğim sana"

Adri'den ayrılıp Tom'un yanına gidip oturdum.

"Aptal Zabini senin ki'den hoşlanıyor"

"Ne diyorsun Tom?"

"Blaise diyorum Adrianne'den hoşlanıyor hatta sana aranızı ayarlaman için rüşvet bile teklif edeceğini söyledi aptal!"

"Ben bunu öldürürüm ama!"

"Dedik Draco onu seviyor sende biliyorsun ama dinlemiyor ayrıca ve ayrıca Pansy senden hoşlanıyor"

"Pansy ne alaka?"

"Adrianne ile konuşurken duydum"
"Tom sen ne kadar dedikodu yapıyormuşsun"

"Off draco napmayı düşüyorsun?"

"Benim olanı kimse benden alamaz kendisi de biliyor Pansy konusuna gelirsek Pansy senden hoşlanıyor yalan deme ortalığı karıştırma"

"Abi ortalık karışacak ne güzel niye düzelttin"
"Aşırı fesatsın"
Arkadaşlar burada fesatı dedikoducu laf taşıyan kimse olarak algılayın bir rizeli olarak söylüyorum burda hep fesat diyorlar :)
"Neyse Blaise nolacak"

"Takılsın bırak Adri yüz vermez"

"Aynen şurada flörtleşen iki aptal Adri ve Blaise mi? Yoksa ben mi yanlış görüyorum?"

Anında Tom'un gözleri ile gösterdiği yere baktım...

Tom'un ağzından;

Draco arkasını dönmesi ile ayağa kalkıp sinirden gitmesi bir oldu. Erkekler yatakhanesine çıktı ve gözden kayboldu.

"Tom noluyor?"

"Blaise ile flört ettiğin için sinir krizi geçirdi-"

"Ne diyorsun Tom? Draco neden sinirlendi?"

"Sence neden Zabini?! Draco'nun Adriyi sevdiğini çok güzel biliyorsun fakat yengene göz koyacak kadar şerefsizsin!"

Adri kafayı yemiş beyni bomboş gibi bakıyordu.
Direk erkekler yatakhanesine koştu şifreyi bilmiyor o yüzden bende arkasından gittim.

Tom şifreyi söyler

"DRAY NERDESİN?"

"Adri lütfen bağırma odasındadır!"
"Off hadi gidelim"

Beraber odaya girerler ve sessizce dracoyu izlerler draco sessizce ağlıyordur ardından tom odadan çıkar

Adrinin ağzından;

"Draco..."
Draco ağlayan gözlerle bana döndü gidip arkasından ona sımsıkı sarıldım o ise hala boynumda ağlıyordu ağlamasına dayanamayıp gerçekten bende ağladım aslında ağlamaktan nefret ediyorum ama dracoya kıyamıyorum onu çok seviyorum.

"Neden ağlıyorsun?"
"..."
"Kurban olurum sana ben"

Arkadaşlar rizeli damarım işleve geçti Bismillah

Draco'nun yüzünü ellerimin arasına aldım ve gözlerimizi birbirimize kitledik.

"Lütfen ağlama"

"Önümde onla flört e-ettin burnunu çeker dayanamıyorum"

"Benim için tek sen varsın Dray biliyorsun hem sen dememişmiydin bana Benim olanı kimse benden alamaz bunu bana sen demiştin hatırlasana :)..."

İyice draco bana sarılmıştı ayağa kalktı boynuma kollarını sımsıkı sardı bende ellerimi beline sardım öylece sarıldık ayaklarımı sağa sola hareket ettirip yavaşca dansa başladık draco arada saçlarımı öpüyor alnımı kafama yaslıyor beni çok sevdiğini söyleyip duruyordu...


Arkadaşlar Rize'deyim ve asla müsait olamıyorum çünkü salmıyorlar ama son gaz devam ediyorum artık kitabımı tam ve güzel bir şekilde bitirip diğer kitaplarıma ağırlık vereceğim ÖPTÜM SİZİ OY VERMEYİ UNUTMAYIN YENI BÖLÜM İÇİN 3 OY

DRACO MALFOY İLE HAYAL ETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin