Draco başını yere eğimişti.Birden ağzını açtı ve konuşmaya başladı.
-Biliyordum..
Pansy birden gözlerini sonuna kadar açtı ve hayretle dracoya baktı ve dudaklarını araladı.
-SEN-ŞAKA-MISIN?
Herkesin kafası karışmıştı ardından jennifer konuşmaya başladı.
-Malfoy şunu açık açık anlat!
Draco yanıma oturdu ve konuşmaya başladı.
-Marvolo amca..o istedi bunu,bunu nasıl söyleyeceğim bilmiyorum ama..bir ordu kurulmuş nasıl desem...Hani rawenclaw'da bana yavşayan bir kız vardı ya adı Diana Grindelwald hani şu kimsenin konuşmadığı o kız işte o anlattı herşeyi..Marvolo amca ile iş birliği yapmış Grindelwald ile Marvolo Riddle tarihin en kötü iki büyücüsüdür.Bu ikisi Mia'yı o serum denen iksirlerle kendi taraflarına çekicekler çünkü Mia ve Diana Slytherin ile rawenclaw'ın varisi onlar olmasa göt olurlar..
Herkes korkmuş yüzlerle dracoya bakıyordu.Abim konuşmaya başladı.
-DRACO SEN BUNU NEREDEN BİLİYORSUN?
-Asıl sana sormalı sen nerden biliyorsun-ahh tabii bu planı babasıyla kuran sendin dimi?
Abim birden asasını draco'nun boynuna dayadı ve dişlerini sıkıp konuşmaya başladı.
-seni.öldürürüm.MALFOY!
-ÖLDÜRSENE!SEVDİĞİM KIZ KARDEŞİN DİYE BENİ ZORLA ASTORİA İLE SEVGİLİ YAPMANIDA SÖYLE!
Herkes kafasını dracoya çevirdi.
Herkes-nE!
Jennifer konuşmaya başldaı pansy olayı kavramaya çalışıyordu.
-Tom sen ne tür bir manyaksın?!
-KES SESİNİ JENNİFER CRABBE!
Pansy o an bir delilik yaptı ve kardeşini korumak için asasını 5 yıldır sevdiği çocuğun boynuna dayadı ve sakince konuşmaya başladı.
-O asanı indir Riddle!
Abim onu görünce yerinden çıkacak kız abimin boynuna asa dayamıştı.Abim dünyanın en kırılmış kalbine sahipti şuan..
-Pansy..
-Tom indir asanı!
Abim asasını yere indirdi ve kahrolmuş gözlerle pansy'e baktı.Ve birşey demeden kapıyı çarptı gitti.
Şuan ne yapmamız gerekiyordu.Pansy korkan gözlerle dracoya baktı ve dudaklarını araladı.
-Bunu yaptın mı?
-Neyi?,dedi draco
-Jenn biraz odadan çıkabilirmisin?
Tam jenn odadan çıkacakken pansy asla beklemediğim birşey yaptı.
-Obliviate!
Jennifer eğer draconun ölüm yiyen olduğunu anlarsa bunu dumbledore'a söylerdi.
Jenn kapıdan çıktı ve koşarak gitti.
-Aç kolunu!,diye bağırdı pansy
-Manyak mısın?Yapmadım,draco kendini inandırmaya çalışıyordu ve ben dudaklarımı araladım.
-Draco aç kolunu!
-MİA YAPMADIM SENDEMİ BANA İNANMIYORSUN AYRICA HERŞEYİ BİLİYORKEN?!
Pansy tek hareketinde draconun kolunu açtı gördüğü manzara şok ediciydi.
Draconun kolunda ölüm yiyen işareti vardı.
-DRACO SEN NAPTIN?!,diye bağırdı pansy ve dracoya tokat attı.
-Kendi isteğinle mi?..
-Hayır babam yüzünden,dedi draco
-YÜRÜYÜN SİZİN MALİKANEYE GİDİYORUZ!
İkimizde birşey demeden pansynin koluna tutulduk ve babamın yanına cisimlendik gördüğümüz manzara iğrençti.Babam ölüm yiyenleri toplamış..Yanında abim ve malfoylarda vardı.
AŞKOLAĞĞRR KİTABI BIRAKICAKTIM AMA VAZGEÇTİĞĞĞMMMMMMMMMMMMMMMM SİZİĞĞ SEVİOM 5 OY ALINCA YB ATICAMMMM
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DRACO MALFOY İLE HAYAL ET
FanficHayatınızın fake'ini atıcam size. Sadece kitabımı okuyun.