~17~

54 0 0
                                    

GENÇLER KİTAP SIKMAYA BAŞLADI YANLIZ OLAY DEĞİŞİKLİĞİ YAPMAYA KARAR VERDİM<3

-Draco!
Birden ismimi duymam ile irkildim.
-Ne oluyor?
-Cissy'nin mezarındayız hatırlatırım.
Kim ne diyor?Bi dakika ben ne yaşadım az önce!
-Sen kimsin?
-Draco ben Adrianne!Yine mi başladın yapmaya?
-Neyi?
-Annenin mezarına gelip kafanda hikâyeler yapmaya?
-Evet...
-Draco hadi gidelim haftaya geliriz.
-Tamam.
Adri beni kaldırdı yine başlamıştım hayal kurmaya,onu çok özledim.Annemi babam öldürdü.Ve ondan nefret ediyorum.Ben Draco Malfoy, Malfoy'ların varisiyim.Adrianne Greengrass...O ise benim herşeyim onu çok seviyorum neyse ben bunları düşünürken Adri eşyalarımızı toparlamış benim koluma girmişti.
-Hadi giy şu cübbeyi draco.
-Teşekkür ederim adri.
-Dikkat et çiçeklere basma.
-Tamam.
Adri ile mezarlıktan çıkmıştık.Mezarlık Hogwarts'a yakındı.

Yaklaşık 20 dakika sonra

-Draco,geldik.
-Tamam.
-İyi değilsin gel odana çıkalım.
-Hayır etkisinden çıkamıyorum.
-Yine başladın lütfen yapma bunu,ne kurdun bu sefer?
-Sen Riddle'dın,Tom varya senin eski hoşlandığın işte o abin idi senle biz arkadaştık pansy benim kardeşimdi.Sonra sen rüyadan uyanıyorsun ama Astoria'nın kardeşisin biz plan yapıyoruz -ismi lazım değil-'e karşı...
Ben trende kafamı çarpıyorum.Komaya giriyordum sen ağlıyorsun benim yüzümden diye öyle şeyler yani.
O sırada Adri bana sıkıca sarıldı.
-Korkma ben yanındayım,herşeyi atlatacağız daha 15 yaşındayız hayat yeni başlıyor draco...
-Haklısın,gel Bitkibilim dersine gidelim.
Hızlıca seralara gittik Profesör gelmemişti daha ders Gryfinndor ile beraberdi.Herkes aptal Potter'ın çevresindeydi yine,seraya göz attım Crabbe ve Goyle yanıma gelip elleriyle sırtımı sıvazladılar.
-Malfoy,iyi misin?Crabbe bizde gidelim dedi ama yanında adri var diye gelmedik.
-Sorun değil Goyle hadi yerinize havamda değilim.

Adrianne'nim ağzından;

Yanımıza Crabbe ve Goyle gelmişti aralarında konuştular beraber yerlerine geçtiler.Zaten profesör gelmişti.Tüm ders draco'nun elini tutmak zorunda kaldım çünkü yine titriyordu.
-Draco,şu ilacı içer misin?
-Hayır istemiyorum.
-Lütfen-
Sözümü o sırada profesör kesti ve konuşmaya başladı.
-Bayan Greengrass Bay Malfoy'u alıp çıkar mısınız?
Belli ki Draco'yu anlamıştı ben kafa salladım ve Dracoyu alıp seradan çıktım.
-Şu ilacı iç sonrada astronomi kulesine çıkalım.
-Ver ilacı.
Draco'ya ilacı verdim içti hemen.
-Bu kadardı işte hadi kuleye çıkalım.
-Yavaş ol başım dönüyor.
-Peki.
5 dakika sonunda Kuleye çıktık ve banka oturup temiz hava aldık Draco 2 yıldır bu olayı yaşıyordu.Onu böyle görmeyi istemiyorum o yüzden hep yanındayım,ondan

DRACO MALFOY İLE HAYAL ETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin