~12~

118 6 0
                                    

-Aa selam astoria gelsene yanımıza...

Astoria:"Şeyy...Mia biraz benimle gelir misin?"Astoria beni yüzü kıpkırmızı bir şekilde karşıladı ayağa kalktım ve abime seslendim.

-Abi astoria ile konuşup geliyorum merak eme beni bide oda numaramı öğrenirsen iyi edersin kimle kalıyor-Aa astoria ile kalıyordum tamam unutmuşum-neyse astoria gel gidelim.

Astoria'nın elini tuttum oda benimkini kavradı ve koridora gidip biryerde oturuverdik.

-Evet dökül bakalım..

Astoria:"Mia ben ...dracodan hoşlanıyorum gali-"Astoria'nın lafını kestim ve onuşmaya başladım.

-Bir dakika sen neyden bahsediyorsun astoria?B...ben draco'dan hoşlanıyodum...

Astoria:"nE?tamam bunu söylemedim say ben sizin aranıza giremem ...Ya da BELKİ SENİ SEVMİYOR GİDİP SORUCAM SENİN SEVİP SEVMEMEN UMRUMDA DEĞİL."Bir dakika demin astoria bildiğiniz bana ihanet etti.Onu arkadaşım sanmıştım şimdi bana gidip sevdiğin çocuğu elinden alıcam diyor kafayı yiyecektim.

Astoria yanımdan kalktı ve Draco'nun yanına gitti ben ise koşarak McGonagall'ın yanına gittim nefes nefese kalmış biri bana sesini ramak yükseltse ağlayacaktım.

McGonagall:"Ah,Bayan Riddle odanızı öğreneceksiniz galiba hemen bakayım-"McGonagall'ın sözünü kestim ve konuşmaya başladım.

-Profesör trende dediklerinizi duydum lütfen bizden korkmayın babam öyle biri değil...

McGonagall:"M-mia ben öyle demek istememiştim..ben burada öğretmenim biliyorsun burası için herşeyi tarafsız olarak düşünmem lazım ....ama ben sana babana...ve annene güveniyorum bella benim en iyi arkadaşım her zaman ...o bana ihanet etmez."McGonagall tekrar deftere baktı ve ismimi bulmuştu.

McGonagall:"Sen Bayan Greengrass ile kalıyosun abin özellikle rica etmişti."

-Prof.sizden birşey isteyeceğim beni Jennifer Crabbe ile aynı odaya koyar mısınız?lürfen sizden tek isteğim...

(jennifer crabbeın kardeşi onla knk olucaz deişiklik olsn istedim bide 3.sınıftan devam ettircem çünkü yaş küçük olursa bne çok yazamam fln filannn)

(3.sınıf senesi )

Akşam pancy ile konuşurken odaya draco daldı.Ondan nefret ediyordum çünkü düşmanım ile çıkıyordu.Bu arada bu 3 yılda astoria'nın bana yaptıklarını anlatayım...Hiçbirini abime demedim çünkü abim onu yaşatmaz .

Geçen sene astoria ile büyücü düellosu yaptık ve bana sectmSempra lanetini uyguladı ama kimse bilmiyor ben duştayken zorla babasına okula sokturduğu fotoğraf makinesi ile fotoğrafımı çekmiş ve 2 yıldır beni tehdit ediyor.Kafasını draco ile bozmuş beni onun yanına yaklaştırmıyor draco da yaklaşmıyordu...Ben kullanılmayan tuvaletteyken eline mutfaktan aldığı küçük falçata ile yere kilitleme büyüsü yaptı ve sırtımda koskoca harflerle yazan LOSER yazısı vardı o yüzden hırkasız dışarı çıkmıyordum bana psikolojik şiddet uyguladı herkesin içinde günlüğümü okudu draco'yu çizdiğim kağıtları herkesin önünde yırttı şiirlerimi yaktı ve hiçbiri yok şuan onun yüzünden

Abimle bile konuşamıyordum .Sadece yemeğe iniyor derslere giriyordum.Hayat benim için çökmüştü sadece jenn ile konuşuyordum eskiden yanımdan ayrılmayan dray evet..bu isimi ona ben bulmuştum ama artık konuşmuyoruz bile ..

DRACO MALFOY İLE HAYAL ETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin