Αλέξης(Διορθωμένο)

136 26 139
                                    

12 χρόνια πριν (Ο Αλέξης είναι 5 χρόνων)

"Μπάσταρδο!" Άκουσα την φωνουλα της μαμάκας μου να με φωνάζει. Τι να θέλει; Δεν θέλω να με χτυπάει άλλο με την ζώνη με πονάει.
"Έρχομαι μανούλα" φώναξα και προσπάθησα να κατέβω από το κρεβάτι μου . Δεν μπορώ να δω τίποτα . Δεν ξέρω γιατί από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου βλέπω συνέχεια μαύρο. Αλλά δεν με πειράζει.
Κατέβηκα της σκάλες και προσπάθησα να καταλάβω που βρίσκεται η μανούλα μου.

Ξαφνικά ένιωσα ένα πόνο στο δεξί μου μάγουλο. Ήταν τόσο έντονο που έπεσα κάτω.
"Εδώ είμαι μπασταρδο. Αλλά φυσικά που να με δεις . Εκτός από μπασταρδος είσαι και τυφλός! Είσαι ένας άχρηστος! Μακάρι να μην είχες γεννηθεί ακούς!" Μου φωνάζει ενώ άρχισε να με κλοτσαει σε όλο μου το σώμα. Πονάω. Πονάω πολύ.

Σταμάτησε και από τι κατάλαβα έκατσε στον καναπέ. Κουράστηκε.

"Μανούλα;"

"Τσ τι θέλεις;" Είπε ενώ από την φωνή της καταλάβαινα ότι άρχιζε να χάνει της υπομονή της.

"Πώς με λένε μανούλα;".

"Μπασταρδο σε λένε δεν αξίζεις να έχεις όνομα. Τα ονόματα πάνε σε κανονικά παιδία όχι σε ένα τέρας σαν εσένα που δεν μπορεί να δει.... ΑΧΡΗΣΤΕ. Εχε χάρη που είμαι καλός άνθρωπος. Σε λένε Αλέξη αλλά άκουσε με καλά:δεν σου ταιριάζει κανένα όνομα γιατί πολύ απλά όπως σου είπα δεν αξίζεις να έχεις ένα. Αντιλαβου;" μου είπε ήρεμα και άκουσα τα βήματα της να με πλησιάζουν. Με σήκωσε και με ξαναχτύπησε στο μάγουλο μου . Έβαλα τα κλάματα. Γιατί μου το κάνει αυτό; Όπως και ο μπαμπάκας εγώ τους μαγειρεύω. Τούς δίνω από το δικό μου φαΐ και δεν τρώω εγώ για ημέρες. Τους αγαπώ ενώ εκείνοι με πονάνε. Γιατί;

Με έριξε κάτω στο πάτωμα ενώ εκείνη ανέβαινε της σκάλες.

"Για αν σε δω μπάσταρδο πως θα ανέβεις τις σκάλες..χαχαχαχα. Α! Και μην κάνεις φασαρία για να μην ξυπνήσεις και τον πατέρα σου γιατί αλλιώς θα φας περισσότερο ξύλο.". Με άφησε μόνο μου στο κρύο πάτωμα.

Σηκώθηκα και άρχισα να ακουμπάω τις σκάλες ώστε να μπορώ να ανέβω. Μπήκα στο δωμάτια μου και ανέβηκα στο κρεβάτι μου . πονάω.....

Γειά σας! Μόλις είδαμε μια ανάμνηση του Αλέξη. Και πιστέψτε με θα υπάρχουν και άλλες .... Και φυσικά και δεν θα είναι καλές....
Τα λέμε στο επόμενο ♥️

Τυφλή Αγάπη ( Προσωρινή Αναμονή)Where stories live. Discover now