Αλέξης(Διορθωμένο)

95 21 148
                                    

(πριν έντεκα χρόνια)

Μου αρέσει που έλεγα ότι δεν θα ξαναβάλω πάρτ από το παρελθόν του Αλέξη. Δέχομαι συγχαρητήρια για τις βλακείες μου. Α! Ετοιμαστείτε καλεεε....ΔΕΝ θα περάσετε καλά...

Ενας χρόνος.....ένας ολόκληρος χρόνος πόνου και απελπισίας....ένας χρόνος γεμάτο δάκρυα και καθόλου χαμόγελα... είμαι μόνο έξι χρόνων και νιώθω λες και πάω λύκειο... είμαι τόσο μικρός και μιλάω σαν να είμαι 18... μεγάλωσα τόσο απότομα....πονάω θέλω να φύγω να πάω ψηλά...στον ουρανό.... αυτό θα κάνω έτσι και αλλιώς δεν θα λείψω σε κανέναν έτσι; Έμενα κανένας δεν με αγαπάει....απλά θα πάρω το ξυραφάκι και...απλά θα κοπω τίποτα άλλο, θα αφήσω το σώμα μου να πέσει στο πάτωμα, ενώ θα κλείνω τα μάτια μου...α ξεχασα έτσι και αλλιώς δεν μπορώ να δω... γιατί να είμαι τόσο άχρηστος.....

Πήρα το ξυραφάκι και χάραξα μια βαθιά γραμμή στον καρπό μου.... φώναξα από τον πόνο. Δεν με ακούει κανένας οι γονείς μου έχουν φύγει δεν ξέρω καν που πήγαν....

Έκοψα και τον άλλον καρπό ένιωθα το αίμα μου να τρέχει από την πληγή. Το άκουγα μια,μια σταγόνα να πέφτει.

Πλατσ...πλατσ...κάθε μια σταγόνα κάθε δάκρυ που έχουν πέσει από τα μάτια μου ...τα μάτια που είναι άχρηστα. Δεν ξέρω καν πως μοιάζω.θελω να πεθάνω....να φύγω...να πετάξω ψηλά κάπου που δεν θα με βρει κάνεις....

Τυφλή Αγάπη ( Προσωρινή Αναμονή)Where stories live. Discover now