Αμαρυλλίς Pov
"Αμαρυλλίς!"
Κάνεις δεν είχε πει τόσο ωραία το όνομα μου.
Δάγκωσα τα χείλη μου και τον κοίταξα.
Το σώμα του από όσο μπορούσα να δω γυάλιζε από τον ιδρώτα.
Ένιωθα μια φωτιά να αναβλύζει μέσα μου από το κεφάλι μέχρι ανάμεσα στα πόδια μου.Έκανα ένα βήμα πίσω και χτύπησα την πόρτα.
Εκείνος έβηξε και προσπάθησε να φτιάξει τα ρούχα του."Σε λίγη ώρα ,θα πάμε στην γραμματεία για να υπογράψεις." Του είπα καθώς τον πλησίαζα με ένα χαμόγελα χαραγμένο στα χείλη μου.
Τον έπιασα γρήγορα από το χέρι πριν προλάβει να πει το οτιδήποτε.Σε λίγη ώρα ήμασταν σε ένα ταξί με προορισμό το σπίτι του Αλέξη. Πάρα της αντιρρήσεις μου ότι θα μπορούσε να μείνει στο δικό μου για λίγο μέχρι να αναρρώσει πλήρως, εκείνος ήταν καθέτως.
Αλέξης POV
Φτάσαμε στην εξώπορτα και της έδωσα τα κλειδιά για να ανοίξει.
Πότε δεν είχα φτάσει σε τέτοιο σημείο με τους δαίμονες.
Με πόναγε το κεφάλι μου, είχα αναγούλες αλλα ως εκεί.
Άκουσα την πόρτα να ανοίγει και ήμουν έτοιμος να μπω στο σπίτι αλλα ξαφνικά, δύο ζεστά χέρια χούφτωσαν τα μάγουλα μου και με παρέσυραν σε ένα παθιασμένο φιλί .
Τα χείλη μου άνοιξαν για να υποδεχτούν την γλώσσα της.
Αυτό το όργονα που μπορει να σε κάνει να φτάσεις στα όρια τρέλας άρχισε να χορεύει το πιο ερωτικό,παθιασμένο,καυτό ταγκό.
Και εγώ αυτό που μπορούσα να κάνω είναι να ακολουθήσω...να ακολουθήσω της κινήσεις της . Είμαι παγιδευμένος σε μια δίνη και δεν θέλω να βγω. Θέλω να κάτσω εδώ για πάντα...να παγώσει ο χρόνος και να με βρει στην αγκαλιά της. Για πάντα....Αλλά φυσικά αυτό δεν γίνεται.
εχεχεε...καλημέρα; Ναι....ΕΛΠΊΖΩ ΝΑ ΣΑΝ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟΟΟ
ESTÁS LEYENDO
Τυφλή Αγάπη ( Προσωρινή Αναμονή)
Romance''Δεν είσαι τυφλός αγάπη μου. Βλέπεις με τα μάτια της ψυχής σου''