Günlerden Yine Sadece O

302 10 1
                                    

Hergün olduğu gibi günlerden yine o…

Resim çizmeyi çok sevmiştim 1 sene geçti onun üzerinden ama hala ben resim çiziyordum yani onu. Günlerce bazen saatlerce onu çiziyordum ve çizdiğim resimleri çekip internete atıyordum. Bu iş bana göreymiş ama onu beklemişim bu işe girmek için.

Aslında artık üzülmüyordum çizdikçe rahatlıyordum belkide kendimi kandırıyordum, çok zor geliyordu bazen onsuz. Ya ben ona çok alıştım yada resimler alıştırdı onlu hayallerime. annem babam halimden mutluydu derslerim zaten oldukça iyi değildi ama bu işte kendimi aştığım için mutlulardı.

Birgün internetten biri mesaj attı ‘’ resimlerini çok beğendim ne yapmayı düşünüyorsun?’’ Diye aslında ben o ana kadar hiç bir şey düşünmüyordum. Bu yüzden ‘’bilmiyorum’’ dedim adam ise hiç beklmediğim bir yanıt verdi ‘’ baya yeteneklisin sergi felan açmayı hiç düşündünmü?’’ Diye ama zerre aklımdan geçmiyordu taki o mesaja kadar. adamla sohbet muhabbet derken baya tanıştık. Beraber bigün sabah kahvaltısı yaptık ve ona ozaman herşeyi anlattım. Hayatıma bi kızın girdiğini ve ben onun sayesinde bukadar değiştiğimi . Şaşırdı baya çizdiğim resimlerin amatörce değil üst düzey olduklarını söyledi ve daha çok çizersem bi sergi yapacağını söyledi aslında baya şaşırmıştım bukadar iyi olduğumu düşünmüyordum.

o adamdan duyunca o sözleri  hırs yapmıştım ve daha çok çizmeye başladım bazen günde 2 3 saat uyuyordum . Adamın istediği sayıda resim çizdim sıra ona bunları göstermekti. Mesaj attım hafta sonu buluşalım dedi iple çekiyordum hafta sonunu ama bu gözlerimin şişliğiyle çıkamazdımya karşısına. Hemen gidip uyumam lağzımdı.

Hafta sonu gelmişti kahvaltı yaptığımız kafede buluştuk ama bu sefer ailemde vardı onlarla tanıştırdım onu. Aslında inanmadılar bana ben anlatınca ,adamla konuştuklarında inandılar ve ben buna sevindim. Artık ailemde yanımda olacaktı sergi konusunda.

‘’Aşk bazen hayatının dönüm noktası olabiliyor’’

Aslında benim bu olaya sevinmemin tek sebebi o sergide sadece o olacaktı onla dolu resimler, tablolar. Düşünmesi bile beni mutlu ediyordu.

‘’sadece o’’

Arkadaşlar yanlışlarım için kusura bakmayın yeniyiz sonuçta herşey uğraşarak olur..

Sadece OHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin