Sevgili Olduk

457 15 2
                                    

çok zor olmadı onunla sevgili olmak benden hoşlandığı için baya kolay oldu. Sadece ona güzel sözlerle hitap ettim, her sabah uzun mesajlar attım, onun kötü yanlarını ört pas edip iyi yanlarını söyledim. Bi kıza güzel hitapda bulunursanız onu etkilersiniz bunu herkes bilir. Her seferinde onu gördümü kalbimin ritmi felan değişiyordu aslında bunları ilk defa hissetmiyordum , yaşamıyordum daha öncede oldu. Sadece üzüleceğimi bildiğim halde o yangına kendimi atıyordum.

Sevgililiğimizin 1. Günü sacma geçti sadece yanından geçerken ona bakmakla. Ertesi gün okula geldim okulun spor salonundaydı  bambaşka gözüküyordu gözüme. Yani dünyada bukadar güzel kız yoktu. Saçlarının dalgalanması, hareketleri bambaşkaydı. ya benim ona olan duygularım dahada artmıştı yada o okadar kusursuzduki gözüme bambaşka geliyordu.

Yanıma geldi masum bir gülücük vardı suratında ,"napıyorsun" dedi "iyiyim sen nasılsın" dedim ve o sırada hoca geldi o gitti mutsuz oldum bi an ,belki ona sarıla bilirdim oracıkta.

O gün birdaha görmedim eve geldiğimde mesajlaştık. İnsan gelen bir mesaja sırıtırmı? Gülerek cevap verirmi? Bir mesaja mutlu olurmu? 

Ben onun her mesajında mutlu oluyordum her verdiği mesaja yüzümde masum bir gülücükle cevap veriyordum. Aslında saçma gelebilir ama birinin mesajına gülerek cevap veriyorsanız hiçbirşey dememesine rağmen. Ondan hoşlanıyor yada etkilenmişsinizdir.

Benim etrafımda çok kız var buda okulda çok kız olduğundan kaynaklanıyor bunu olumlu karşılıyor oda. 

Sevgililiğimiz baya güzel ilerliyordu eğleniyorduk , sarılıyorduk onla zaman çok çabuk geçiyordu sanki sonsuza dek onunla mutlu mesut kalacakmışız gibiydi . Daha yeni olduğu için hiçbir sorun yaşanmamıştı ve 1. Haftası bu şekilde geçti çok güzeldi. günler geçtikçe benim ona olan duygularım dahada artıyordu.

Sadece OHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin