Zor Günler Hep Bir Başlangıçtır

312 10 0
                                    

    Aslında zor günler hep yeni bir başlangıçtır…

Onu çok özlüyordum  okadar çok seviyordumki, hala kokusu burnumdaydı .  Birgün yine sokakta gezerken resim çizen bir adamı gördüm. Yanına gittim sohbet ettik sokak ressamıymış. Sokak sokak gezip insanları ,ağaçları çizermiş bu işten para kazanırmış. Ona bu işe nasıl başladığını sorduğumda bana ‘’aşk insanı değiştirir bunun farkında bile olmasın. ‘’ Diye cevap  verdi, şaşırmıştım ‘’bunun aşkla ilgisi neyki?.’’ Diye sorduğumda ‘’ben sokaklara aşığım evim ,para kazandığım yer sokaklar sen bir kıza aşık olursun ben ise her seferinde sokaklara.’’ Diye cevap verdi aslında şaşırmıştım ‘’bir insan sokaklara niye aşık olsunki?’’ diye sordum ‘’kadınlar seni üzer hemde her seferinde sen sevdikçe seni param parça yapar. Sokaklar ise sen ne istersen verir kalacak yer, yemek, para , huzur.’’ Dedi ve elime kağıt kalem verdi ‘’al çiz hayalini çiz dedi’’ ben ise benden ayrılan kızla sarıldığım anı çizdim hayalim buydu yenikten ona sarılmaktı  ve adam yanımdan gitti birdaha onu görmedim.

Eve gittim sürekli çizdim onu sarıldığımız anı, onu ilk öptüğüm anı ,aslında bu işte becerikli olduğumu fark ettim . Gece saat 4:30 du hala üşenmeyip onu çiziyordum çünkü hayalim oydu ve ben mutluydum .  Çizdiğim resimleri internet üzerinden paylaşıp onları biriktiriyordum. Annem babam bu olayı sevdi ,kendimi aştığımı düşünüyorlardı ama eski sevgilimi çizdiğimi bilmiyorlardı.

2 sene felan resim çizdim ama hep onla ikimizi hayal ederek, baya gelişmişti el becerim resim çizmeye aşık oldum çünkü içinde o vardı.  Aslında 2 sene önce adamın dediğini anlamıştım, o sokaklara aşık olduğu için bukadar başarılıydı.

‘’aşk insanı değiştirir bunun farkında bile olmassın… ‘’

Sadece OHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin