Evet sergi günü gelmişti dolabımda duran takım elbisesini alıp giymiştim, ailem çok şık olduğumu söyledi ve arabaya binip sergi salonuna gittim.
Salon harikaydı mavi beyaz ışıklar, resimler, örtüler harika duruyordu ama kapıda ve içerde haberciler vardı şaşırmıştım. Soner abi ayarlamış benim haberim yoktu. Misafirler sergiyi gezdi beraber sohbet ettik falan ve günün sonunda bana Soner abi ''ufak bi basın toplantısı düzenledim hadi yürü gel'' diyerek beni içeri götürdü. Orada bana ilham kaynağımı sordular. Ben ise birini sevdim ve benden ayrıldı çok kısa zamanda ona aşık olduğumu söyledim . yolda giderken bir sokak ressamı görüp o adamın bana kağıt kalem vermesiyle başladı dedim. O sırada kapıda bir adam duruyordu evet o adama benziyordu eli yüzü o sokak ressamına benziyordu hemen fırladım yerimden basın toplantısını bırakıp fırladım. Ben kapıya doğru giderken adamda gidiyordu ve durdurdum. ''hey nereye gidiyorsun 1 dakka''
''buyur küçük beyim'' diye seslendi ''sen o sun bana kağıt veren adam''dedim ''Aşk insanı değiştirir evlat demiştim sana, görüşürüz bidahaki serginde belki gelirim'' dedi ve gitti. İçeriye girdiğimde annem bana sarıldı ve ''başardın oğlum başardın dedi'' yüzünde mutluluk göz yaşları vardı. Herşey harika olmuştu sanki rüyada gibiydim basın falan gidince toparlanıp eve geldik. Ertesi gün sabahın 08.30 'da telefon çaldı açtığımda soner abi yani internet üzerinden tanıştığım ressam'' kalk hemen kalk saat 11:30 da programa çağırdılar hadi hala oturuyormusun yoksa'' dedi ve hemen elimi yüzümü yıkayıp takım elbisemi giyip geri aradım ''ne programı'' diye sorduğumda '' Büyük bir basın toplantısı sergide tam anlatamadın hikayeni bu bir fırsat 3-5 fotoğraf 3-5 soru ve bidahaki sergi için daha çok adam'' dedi. Ona ''ben bu işi para için yapmıyorum ne adamı?'' diyince ''aklımda bir fikir var hadi sözümü dinle '' deyip kapadı. saat 10:30 du yola çıktım ve saat 11:00 da orada olmuştum . İçeri girdiğimde herkes beni bekliyordu sorular sordular hayat hikayemi anlattım ve ertesi gün tüm gazetelerde vardım bu beni mutlu etmişti herşey çok çabuk gelişmişti ve şimdiden 2. sergiye hazırlanmaya başlamıştım.