Herşeyin Bir Sonu Vardır

377 9 9
                                    

Herşeyin Bir Sonu Vardır

Her şey çok güzel gidiyordu, tıpkı hayallerdeki kadar mutluydum, ağlamak üzülmek yoktu sevinç ve mutluluk vardı. Taki o gün gelene kadar…

babasının tahini çıktığından dolayı okuldan ayrılmak zorundaydı ben bunu Cuma günü öğrendim ve pzt okulda olamıyacaktı . ben bunu aslında ilk başta şaka yapıyor sanmıştım ama gerçekmiş. Pzt olduğunda okulda yoktu!. Arkadaşlarına sorduğumda ise ‘’gitti’’ demişlerdi o an nefesim kesildi .Bayağı  kötü olmuştum nefesim kesiliyor, duvarlar üstüme üstüme geliyordu . Dönüşte evlerinin oraya gittiğimde  evde yoklardı . Zor geliyordu,beterdi benim için onsuz geçirdiğim birkaç saat bile, her dakika yutkunmak dahada zorlaşıyordu . Aradan bir hafta geçtikten sonra bana mesaj attı ‘’BİTTİ.’’  Bukadar kolaymı olduğunu sordum. o ise evet dedi, Sevmiyormuş aslında ben bunu öğrenmiştim. Ben onun gözlerinin içine delicesine bakarken o bana bir başkası gibi bakıyormuş. Ben hala bir umutla beklerken o ise yeni okulunun koridorunda yeni sevgilisiyle geziyormuş. Arkadaşlarımdan öğrenmiştim şaka gibi geliyordu daha bir hafta önce onun kokusunu içime çekerken, şimdi onsuz zaman geçirmeye çalışıyorum . 
O hafta aslında çok şey yaşadım, ağladım saatlerce bir erkek ağlarmı diye sorcaksınız ama ağlar…

Sadece OHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin