ilk Ayımız

408 16 1
                                    

Herzamanki gibi herşey yolunda gidiyordu onu çok seviyordum. Günler geçtikçe ona daha çok aşık oluyor daha çok bağlanıyordum.  Hala bakarken kalbimin ritmi değişiyordu, ellerim titriyor, yanaklarım istemsizce kızarıyordu. Evet utanıyordum bunu fazla yaşamasamda utanıyordum. Bu çok güzel bir duygu.

1. Ayımız yine dolu dolu geçmedi ama ben mutluydum. İnsan sevdiğinin yanında hep mutlu olur ama sadece okulda beraber olabiliyorduk. Bu bana yinede yetiyordu teneffüslerde beraber sohbet ediyorduk. mutlu olmam için okadar çok sebep vardiki. Kokusu, bakışları, yanındaki hissettiğim o duygular.

En güzeli ise ondan gelen mesajlara gülerek cevap vermek.

onla beraber vakit geçirmek daha çok yan yana durmak . Biz diğer sevgililer gibi sinemaya gitmedik, parklarda buluşmadık saatlerce sohbet etmedik.

Ama hep mutlu olduk, yan yana geçirdiğimiz 2 dakika bile bizi mutlu ediyordu. İlk Ayımız da ben ona çok güveniyordum ama  bi sorun oldu tartıştık kıskandığım için .Baya moralim alt üst olmuştu, nefesim daralıyor, gözlerim doluyordu seviyordum çünkü. Sonunda aramız düzeldi ama ben eskisi kadar güvenemiyordum güven sarsılınca çabuk toparlanmazki bunu yaşayanlar bilir. Cam bardak gibidir güven. Hani bardak kırılır ya birdaha toparlanmaz güvende ona benzer. Sarsıldımı toparlanmaz ama bardak kırıldı diye sudan vazgeçemediğimiz gibi güven sarsıldı diyede sevdiğimizden vazgeçmeyiz.

Bende vazgeçmedim ve uzatmayıp kapattım konuyu arkadaşlarımda der konu kapatmakta üstüne yok diye .

Fazla birşey yapmasakta 1. Ayımız dolu dolu geçti seviyorduk çünkü .

Sadece OHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin