Sıradan bir gündü ev işleriyle meşguldum. Annem işten eve gelince dediki:
Annem:"Kızım dayını bi arasana çok uzun zaman oldu konuşmadık."
Ben:" Anne ne gerek var o sanki seni çok önemsiyor çok arıyor nerdeyse yıllar oldu."
Annem:" Kızım ama sen biliyorsun o çok önemli bir iş adamı babamızdan kalmadıki herşeyi kendisi kurdu yaptı hadi sen çevirde konuşuyum hal hatır soriyim."
Bende annemi dinleyip çevirdim dayıma...
Annem:"Merhaba Çetin nasılsın canım kardeşim çok uzun zaman oldu konuşmayalı."
Dayım:"Canım Ablam ben iyim seni aramadığım için kendimden utanıyorum çok iş oluyor ablacım daha dün yurtdışından döndüm sen nasılsın Damla nasıl?"
Annem:" Biz iyiz Damlada üniversiteye başladı öyle geçinip gidiyoruz senin karın Adalet ve oğlun Mert nasıllar?"
Dayım:" Onlarda iyiler ablam."
Annem:"Tamam canım kardeşim bende hal hatır soruyim dedim kendine çok iyi bak ziyaretimede gel çok özledik seni herkeze selam söyle."
Dayım:"Baş üstüne ablam bende seni çok özledim ne iyi ettinde aradın en kısa zamanda gelicem ziyaretine.""Annem mutlu olmuştu dayımla konuşup ve buda beni mutlu etmişti tabiki."
Ertesi gün Damlanın annesi okula gitmişti başı çok şiddetli bir şekilde ağrıyordu test yaptırdı iş arkadaşıyla hastaneye gidip çünkü baş ağrısı 1.5 aydır şiddetli oluyordu. Test sonucunda kanser olduğu çıktı bu durumu Damladan sakladı gece gece eve gelip Çetini kardeşini aradı yardım istedi bu olayı ona anlattı. Kardeşide kahroldu çok üzüldü ablasını tedavi ettirmek istiyırdu onun için damlayı ve ablasını kendi eevine gettirdi. Tedavi yapıldı fakat hiç ümit yoktu ne yazıkki.
Annem dayımdan ilk ve son kez bişey diledi beni evlendirmesini o hayattayken. Dayımda onu Mert ile evlendirelim dedi. Annesi bu duruma çok sevinmişti. Mert ise Damlayı birazcık bile tanımıyordu. Mertin anne tarafından olan kuzeni Arzuda onu seviyordu bu olayı duyunca çok sinirlendi hemen Damlayla konuştu.
Arzu:" Sen kendini ne sanıyorsun Mert bu teklifi babası bu kadar ısrar ettiği için kabul etti. Git kendi standartlarında birini bul. Onu iyimserliğini kullanmya çalışma. Bu yüzden kendin vazgeçsen iyi olur."
Diyip gitti Damla ise şaşıra kaldı.