Liza erősen egy eperre gondolt, mire hosszú kék ruha jelent meg addigi ruhája helyett, amiről zubogni kezdett a víz és rögtön meg is fagyott. Végül a feje felett furcsa mozdulatot tett amitől jégkoszorú keletkezett a fején.
Megfogta a bőröndjét, kékes burokba vonta magát, pár perc múlva pedig az iskola előtt jelent meg.
- Szia Liz!- hallotta a háta mögül, majd mosolyogva fordult az egyetlen ember felé, aki így hívja.
- Bulcsú! Essa! Szervusztok! Mit kerestek itt?- lépett hozzájuk.
- Piroskát hoztam, ő pedig a cuccát.- mutatott Bulcsú Essára.
- Hogy sikerült az érkezése?- kérdezte Liza.
- Hát feltűnőre. Mert hát a csaj egy óriási sekerő. A ruháján is látszik, úgyhogy jól megbámulták.- válaszolta Essa.
- Az nem lehet jó egy ilyen antiszociális lánynak.- húzta el a száját. - Na, nekem mennem kell be, mert még lekésem a beosztást.- mondta, majd megölelte mindkettőjüket.
. . .
- Elkezdődött már?- suttogta Liza Márinak a barátnőjének.
- Nem, most kezdi a diri a beszédet.
- Akkor jó.- nyugodt meg Liza.
- Idén is jött 20 új diák. Tegnapig nem döntöttünk arról, hogy kit veszünk föl. 300 gyerek jelentkezett az iskolánkban és ebből csak 20 kerülhetett be. Végül dűlőre jutottunk. Jelentkezni tegnap lehetett utoljára, ennek megfelelően. Idén 7 sekerő érkezett iskolánkba. Ez 5 éve a legtöbb egy évfolyamon belül. 5-en tudják, mik a varázsaik, 2 embernek azonban még kutatni kell a tehetségét. Sok szerencsét az elsősöknek. Kezdődjön a beosztás! Kérem, a 2.-os alfák álljanak a terem bal, a 2.-os omegák a terem jobb oldalára, az elsősök középre.- intett Pózna igazgató.
- Kezdjük Lombinszky Annával!- kiáltotta Csedrédy professzorasszony, majd furcsa mozdulatot tett a kezével, mire a megszeppent elsős a magasba emelkedett.
- Ebben a pillanatban a másodikos osztályokból is egy-egy diák emelkedett fel.
- Rendben!- csapta össze a tenyereit a professzorasszony - Marson az omegáktól, Szűcs az alfáktól. Küzdjetek meg a kisasszonyért!
A két diák különböző mozdulatokat téve a kezükkel elkezdték egymást dobálni a levegőben. Marson végül a falnak csapódott, mire az alfák felujjongtak és mosolyogva fogadták a közéjük landoló Annát. Alfa lett.
A beosztás mindig is nagy ünnep volt a diákok közt. Minden új tagnak szívből örültek és minden új tagért minden erejüket bevetve küzdöttek. Mindig ugyan annyi tag került a két betűbe.
- A következő varázsdiák Werburden Zsiga lesz!
Liza unottan állt az alfa diákok közt és várta, hogy a varázs végre őt emelje fel.
Zsiga is alfa lett, ugyanis egy omega diák ismét falat ért.
- Halbadu Kende! Egy sekerő következik!
A magas, jóképű, izmos, barna hajú fiú a magasba emelkedett egy omega lány és egy alfa fiú kíséretében.
Kende lett abban az évben az első omega, ugyanis a lány egy pöccintéssel a falhoz vágta a fiút. Az omegák óriási üdvrivalgással fogadták.
- Rendben! A következő sekerőnk Rigóssy Piroska.
A teremben némacsönd lett. Mindenki az elsősök felé fordult, onnan azonban senki nem emelkedett fel.
YOU ARE READING
Piroska
FantasyPiroska hat éves korában vesztette el a családját. Mindent és mindenkit utál, kivéve két embert. Most 15 éves és egyre több dolog derül ki, amit sosem gondolt volna. Elviszik az árvaházból egy varázsvilágba, ahol végre lesznek barátai és sorra derül...