- Én rohadtul éhes vagyok. Nem eszünk inkább előbb?- fordult vissza gyorsan Sára.
- Én is ennék.- helyeselte Katinka.
- Én is.- vágta rá egyszerre Piroska és Katalin, mire Sára visszacsukta az ajtót.
- Akkor menjünk enni. Az ajtó valószínűleg megvár.- bólintott Katinka.
A földszinten megálltak.
- Mindent elmondtak, csak azt nem, hogy hogyan lehet kijutni a kunyhóból.- állapította meg Piroska.
- Csak ki kell ugrani az ajtón, és visszakerülünk a folyosóra. Az utolsó zárja be az ajtót, különben bejönnek, ameddig mi nem vagyunk itt. De ha bezárjuk, akkor a fal a kunyhónkba csak minket enged be kulcs nélkül. A kulcs pedig itt van.- darálta Sára, majd egy falbavert szögről leakasztotta a kulcsot. - Leszek az utsó.
- Leszek az első!- kiáltotta Katalin, majd az ajtóhoz lépett, ami előtt egy kis palló hevert, hogy tudjanak hol állni, amíg visszacsukják, meg bezárják az ajtót.
Katalin boldog visítással elrugaszkodott, majd elkezdett zuhanni. Katinka és Piroska ijedten néztek utána, ám Katalin 10 méter zuhanás után eltűnt.
- Én tériszonyos vagyok!- lépett hátra Katinka.
- Gyere, majd együtt.- fogta meg a kezét Piroska, majd a mélybe ugrott, magával rántva Katinkát.
Sára komótosan bezárta az ajtót, majd a többiek után esett.
Hirtelen a folyosón találták magukat, ahonnét sietve indultak az ebédlőbe. Leültek az egyik megterített asztalhoz.
- Kinek szedhetek ragulevest?- kérdezte Katalin szedőkanállal a kezébe.
- Én kérnék.- adta oda a tányérját Piroska.
- Még valaki?
- Én is.- vágta rá egyszerre Katinka és Sára, mire Katalin mindkettőjüknek szedett.
- Amúgy, mutatkozzunk már be így rendesen!- javasolta Sára. - Kezdem. Szóval én Patak Sára vagyok, egy hete lettem 15 éves, van egy nővérem és a kedvenc elfoglaltságom az olyan felfedezés, amiben használhatom a varázsomat. Kb ennyi.
- Akkor jövök én. Én Molnár Katalin vagyok, 15 éves, van egy bátyám, egy nővérem és két húgom, az én kedvenc elfoglaltságom a rajzolás.
- Én mint már tudjátok, Rigóssy Piroska vagyok, én is 15 éves, volt egy bátyám és egy húgom...- itt elcsuklott a hangja egy pillanatra - A kedven elfoglaltságom... Hát az árvaházban csak olvasni tudtam, de csak egy könyvet, szóval nem tudom.
- Sajnálom.- szólt Katinka.
- Nem, semmi.
- Én Bárdos Katinka vagyok, én még csak 14 éves, van egy 3 bátyám és 2 öcsém. A kedvenc tevékenységem az evés és bármilyen dolog, amihez használhatom bármelyik varázsom. Ja és elég parázós vagyok.
- Pedig nem látszik rajtad, tökre vékony vagy.- jegyezte meg Katalin.
- Tudom, ilyen az alkatom, ez benne a legjobb, mert amit a legjobban utálok, az az edzés. Egyszerűen nem tudom rávenni magamat az erősítésre. De persze rendszeresen sétálok, kirándulok, meg mászom fára, meg sokat biciklizek, úgyhogy tohonya azért nem vagyok.- vonta meg a vállát Katinka.
- Mázlista.- ezt Sára mondta.
- Szólok, hogy négyünk közül mindenkinek rendes alkata van, senki nem dagadt, mégcsak nem is duci. Szerintem mindhárman bomba jól néztek ki.- jelentette ki Katinka. - Ráadásul pont négy különböző hajszínnel rendelkezünk. Gondolom, a fiúk is észrevesznek minket, főleg, ha Piroskán továbbra is ez a ruha lesz.- jelentette ki Sára.
- Én is így gondolom, és Sára te is nagyon szép vagy.- kanalazta a levesét jóízűen Katinka. - Legyünk megelégedve magunkkal!
- Köszönöm!- mosolyodott el Sára végre belekanalazott a levesébe.
YOU ARE READING
Piroska
FantasyPiroska hat éves korában vesztette el a családját. Mindent és mindenkit utál, kivéve két embert. Most 15 éves és egyre több dolog derül ki, amit sosem gondolt volna. Elviszik az árvaházból egy varázsvilágba, ahol végre lesznek barátai és sorra derül...