11. fejezet

16 3 0
                                    


 Este 11-kor Piroska fáradtan indult a kunyhóba aludni. A bál nagyon jól telt, de fáradt volt és aludni akart. A kunyhóban lezuhanyozott és befeküdt az ágyába. Nagyon kényelmesnek találta az árvaházihoz képest. Elhelyezkedett és álomba merült. 

Fél óra múlva felébredt, de nem akart megmozdulni, mert kényelmesen feküdt.

- Kende felkért táncolni!!- hallotta Katinka izgatott kiáltását.

- Csönd már!!!- korholta le Sára. - Piroska aludna! Amúgy is, Kende Katalint és engem is felkért, mégsem viháncolunk.

- Jól van na! Enyém a fürdő!!!

- Ne kiabálj!- hallotta Piroska Katalin hangját is.

- Okés, bocsi!- suttogta Katinka, majd pár perc múlva a fürdőben is volt.

. . .

 Reggel Piroska annak ellenére, hogy későn aludt el, kipihentebben ébredt, mint az árvaházban bármikor. Kipattant az ágyból és elvégezte a reggeli tevékenységeket, majd az addigra szintén elkészülő Katalinnal az oldalán elindult reggelizni.

 Amikor beléptek az ebédlőbe jópáran odafordultak, megbámulták Piroskát, majd folytatták a reggelizést. Ő Katalinnal leült a tegnapi asztalhoz és elkezdtek enni. Még kicsit álmosak voltak, de reggeli végére teljesen felébredtek. A kunyhóba visszaérve Katinka és Sára még mindig aludtak.

- Szerintem ébresszük fel őket, 8 óra van és 9-kor kezdődik a tanítás- mondta Katalin.

- Rendben- bólintott Piroska és Sára felkeltésére indult. - Jó reggelt!!!- rázta meg a szőke hajú lányt.

- Mmmm... Mi van?- nyöszörgött Sára.

- Reggel 8. Egy óra múlva kezdődik az első óra.

- Hogy micsoda?- ugrott ki hirtelen az ágyból - Még reggeliznem is kell!

- Akkor az a javaslatom, hogy siess!

- Megfogadom a tanácsodat- mondta Sára és már el is sietett a fürdőbe.


Naabot mo na ang dulo ng mga na-publish na parte.

⏰ Huling update: Apr 07, 2021 ⏰

Idagdag ang kuwentong ito sa iyong Library para ma-notify tungkol sa mga bagong parte!

PiroskaTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon