2

998 66 2
                                    

Ravia parmaklarını dağınık sarı saçlarının arasından kabaca taradı ve odadan çıktı. Her hareketini takip eden gözler açıkça şaşkınlıkla doluydu.

Kimse onunla konuşmak için uzanamadı, ama şu anda çok sıra dışı bir şey yapıyordu.

Çünkü dağınık pijamalarla odanın dışına çıktı.

Bunun nesi var?

Koridorda uzun adımlarla ilerlerken, Ravia soğuk bakışları tarafından delinmiş olmasına rağmen ortalıkta dolanıyordu. İnsanların ona "Bunu yapmana izin var mı?" aslında ona hiçbir şey söylemeden.

Aslında kendi evinde pijamalarla dolaşmak çok önemsiz bir hareketti.

Halefi olarak, Ravia şimdiye kadar hiçbir zaman bu davranışa aykırı davranmamıştı. Artı, etrafındaki insanlar onu zayıflatmaya hevesliydi, bu yüzden kendini ne kadar bastırması gerektiği kelimelerin ötesindeydi.

Ona bakan her bakış bir buz kıracağı kadar keskindi.

Tek bir ip ipinde bir hayat.

Başarısız olmamalı. Çünkü Leontine'in halefiydi. Ravia, Leontine'in adını lekelememek için mükemmelden fazlası olmalıydı.

"Tüm bunların neresi harika?"

Ama artık değil. Ravia hafif adımlarla merdivenlerden aşağı indi. Terliği olmadan yürüdü ama yumuşak bir kürke basıyormuş gibi hissetti.

Kalbi de çok hafifti. Yerinden atılmak üzereydi. Bu da artık o gereksiz bakışlarda kendini bastırmak zorunda olmadığı anlamına geliyor.

Ama aynı zamanda başka bir şey de ifade ediyordu.

"…. Hoş geldin baba."

Korkunç derecede üzgündü.

Ravia merdivenlerde durdu. Yaklaşık üç boşluk aşağıda, salona ve ön kapıya giden yolda iki adam duruyordu.

Roman, kötü adam için anlatıyı zar zor yaptı, bu yüzden Ravia'nın Tidwell ile ilk tanıştığı zaman nasıl bir duyguya kapıldığını bilmek imkansızdı, ama Ravia, tanıdık olmayan yüzünü görür görmez bunu hissedebiliyordu.

'Ah.'

Çok umutsuz bir duyguydu.

Gözleri mavi gözleriyle buluştu. Gümüş rengi saçları mavi gözleri kadar çekiciydi.

Erkek başrol olduğu için, olağanüstü güzelliğini tanımlamak için hiçbir söze gerek yoktu.

Tıraş olmuş gibi görünüyordu. Biraz ıssız ve çökmüş olmasına rağmen, yüzü güçlüydü.

Önemi hakkında pek bir şey duymasa bile, sadece onunla yüzleşerek bunu hissedebiliyordu. Olağanüstüydü.

Yeni göz teması kurmasına rağmen, tüm hayatını mükemmel bir halef olmak için harcayan Ravia'dan daha mükemmel bir halef olduğunu biliyordu.

Bahsetmiyorum bile, Leontine'in gümüş saçları vardı. Varlığının kendisi çok şey ifade ediyordu.

Bu nedenle, halefi olana kadar günlerini sayarak hayatını yaşayan romandaki Ravia, onunla tanıştığı zaman büyük bir çaresizlik yaşadı. Her şeyi biliyordu ama bir şekilde boğuluyordu.

Korkuluğu tutan el sıkıştı. Burada bir arıza olması hiç yardımcı olmadı.

'Kendini tut.'

Ravia belini kaldırmaya çalıştı ve merdivenlerden aşağı indi. Gözler her adımını takip etti ama adımları sendelemedi.

Elbette, bu kadar aşağı inmesinin bir nedeni vardı.

üvey kardeşım bıraz tehlıkelıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin