13. bölüm

564 30 1
                                    

Dük Leontine'in ofisinin içinde.

Bir kalemin karalama sesine karışan orta yaşlı bir adamın sesi duyulabiliyordu.

"Tidwell nasıl, uşak?"

"Leydimle çay içmesi dışında hiçbir şey farklı değil."

Karalama durdu. Dük Leontine şaşkın gözlerle kahyaya baktı.

"Ravia ile çay içti mi?"

"Genç efendi leydimle iyi geçinmek istiyor gibi görünüyor."

"Ha? Bu övgüye değer.”

Ve oldukça işe yaramaz.

Dük Leontine kalemini bıraktı ve sandalyesine doğru eğildi.

"Peki, nasıl gidiyor? O küçük çocuk bir şeyleri karıştırdı mı?”

"İkisinin arası iyi, Majesteleri. Genç efendi leydimle iyi geçinmek istedi.”

Uşağın sözleri üzerine, Dük Leontine'in yaşlı yüzüne memnun bir gülümseme yayıldı.

"Tidwell, harika bir iş çıkardın. Çok iyi büyümüşsün. Küçüklüğünden beri seni düzgün yetiştirseydim daha iyi olurdu. Eminim şimdiye kadar çok mükemmel olurdun."

“..Benim hanım da iyi büyümüş.”

Uşağın sözleri üzerine Dük Leontine hemen kaşlarını çattı.

“Onu iyi yetiştirdim ama o asla bir gram minnet göstermedi ve her zaman istediği gibi davrandı. İyi büyüdü mü? Bu komik."

“….”

“Doğru bir şekilde büyüseydi, ardıllığı konusunda her zaman endişelenen kalbimi anlardı! Meşruiyetini kanıtlayamazken onu halefim olarak getirmenin ne kadar aşağılayıcı olduğunu biliyor musun?”

Düşes Leontine ona Leontine soyadını verdi, ancak onun çocuğu olarak kabul edilmedi. Ravia'nın meşruiyeti konusu her zaman kasabanın konuşması olacaktı.

Ailenin sembolik rengi [gümüş saç] sadece genetikle ilgili değildi. İlk imparator tarafından aileye bahşedilen kutsama sembolüydü. Bu yüzden renk önemlidir.

Başka bir deyişle, gümüş saçlı bir halefin doğumu iki anlama geliyordu.

Ya varis Leontine'in kanına sahip değildi ya da Leontine'e bahşedilen kutsama kesilmişti.

İkinci durum bir aile prestiji meselesiydi. Yani Ravia, ailesinin iyiliği için gayri meşru bir kız olmak zorundaydı.

“…Ama, lütfu. Hanımefendinin bir ilişkiye girmediğini de bilmiyor muydunuz?”

Bu nedenle Ravia'nın Dük Leontine'in gerçek kızı olması bir sorun haline geldi.

"Majestelerinin madam'ı tüm kalbinle sevdiğini çok iyi biliyorum."

Dük ve düşes siyasi bir evlilik içinde düzenlenmişti, ancak ilişkileri sadece uyumlu değil, aynı zamanda sevgi doluydu. Dük Leontine ve karısı birbirlerini çok seviyorlardı.

Bu yüzden Dük Leontine, gümüş saçlı doğmamasına rağmen Ravia'yı kabul etti. Çünkü o çok sevdiği karısının çocuğuydu.

"Bu nedenle... Ravia'ya daha fazla dayanamıyorum, uşak."

"Majesteleri."

"Çocuğun yanlış bir şey yapmadığını biliyorum."

Ancak çözülmemiş meşruiyet sorunu, sevgili karısı ve karısının ölümünden sorumlu olan çocuk hakkında sürekli şüpheler.

üvey kardeşım bıraz tehlıkelıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin