4

828 62 2
                                    

Leontine'nin evinin gül bahçesi. Su dolu iki hizmetçi saklanıyor ve gül çalılarının arkasında fısıldıyorlardı.

Leydimiz kovulacak, değil mi?

"Bu çok doğal. Gayri meşru bir çocuk olup olmadığı belirsiz ve yeni genç usta geldi ... "

Ama iyi bir ilişkileri olduğunu düşünmüyor musun? Leydimizin her zamanki mizacına göre, şimdiye kadar aklını kaybetmiş olmalıydı ... "

"Doğruyu biliyorum. Böyle yan yana durduklarında bir tabloya benziyorlar. "

Bu evin hizmetçileri çok konuşuyor. Tidwell onların konuşmalarını duyarken düşündü.

Hizmetçiler kendilerini iyi sakladıklarını düşünerek fısıldadılar. Ancak Tidwell'in keskin işitme duyusu, konuşmalarını kolayca duymasını sağladı.

Onları duyabildiğini sanmıyorum.

Tidwell'in bakışları, kafası ondan daha küçük olan bir kadına çevrildi.

Kıyafetine uyan pembe bir başlık giyen bir kadın. Yakında planlandığı gibi Tidwell'in yeni kız kardeşi olacak kadındı.

Ve o kadın dün Tidwell'in kafasını karıştırdı.

Öncelikle, Ravia onun pozisyonuyla ilgilenmediğini söylediğinde inanmadı.

Tabii ki, Duke Leontine, Ravia'nın ayrılmasından sonra "Yararsız bir şekilde açgözlü olduğu için" dediği için de hatalıydı. Ama ondan önce bile Tidwell 'güven' kelimesini bilmeyen bir adamdı.

"Ama sen sadece bir insansın, bu yüzden seninle ilgili özel bir şey yok."

Kara dünyada yaşayan bir adamdı. Her insanın çürümüş yönlerini görmüştü.

İnsanlar pis. Bu cümle, Tidwell'in zihnine derinlemesine işlemişti.

Tüm ailesini kaybettiğinden ve arka sokakta dolaştığından beri, vücudunda güvensizlik yazılıydı.

Bir kişiye güvendiğinizde geri gelen tek şey ihanettir. Çünkü insanlar sadece kendi çıkarlarını önemsiyorlar.

Öyleyse söylediği doğru olamaz.

Ravia'nın ardıl görüntüsü Tidwell'in soğuk bakışıyla boyanmıştı.

Kayıtsız ve acınası bir figür. Her şeyi geride bırakmaya karar veren ilahi bir varlığa benziyordu.

Ortadan kaybolacakmış gibi görünen figürü o kadar tehlikeliydi ki Tidwell bile neredeyse kandırıldı.

Ravia'nın geride bıraktığı sözler olmasaydı.

- "Bilmiyor olabilirsiniz, ama bunun olacağını biliyordum. Bir gün birisi gelip her şeyi benden alacak. "

Benden her şeyi al.

Tidwell bu cümlede küçük bir kalıcı his fark etti.

Her türlü olumsuz duyguya aşinaydı. Böylesine bariz bir şekilde kalan duyguları fark etmemiş olsaydı, kendi üzerine düşünmek zorunda kalacaktı.

Ancak.

Anlamıyorum.

Onu gardını düşürmek için yaptığı numara çok sığdı. Artı, acımasını sağlamak için melodramatik yolu.

Tutarsa parçalanacak bir kış donu gibiydi. Chilly, onu tasvir etmek için yeterli değildi. İnce ve acı bir buz parçası gibiydi. Güneşteki kar kadar güzel.

Evet, gözlerimi ondan alamadım.

Bir güzelliğin varlığında bu kadar zayıf mıyım?

Yardım edemedi ama merak etti.

üvey kardeşım bıraz tehlıkelıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin